Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

poradnik fundacja avalon

 

Informujemy, że czas realizacji wszelkich zleceń i dyspozycji (zakładanie subkont, wypłata wniosków, odpowiedzi na wiadomości mailowe) z powodu panujacej pandemii SARS-CoV-2 może się wydłużyć. Na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie określić dokładnego czasu oczekiwania.

Dołożymy wszelkich starań, aby jakość obsługi pozostała na najwyższym możliwym poziomie, jednak prosimy o wyrozumiałość.

 

1. PYTANIA OGÓLNE

 

Co to jest subkonto?

Jak założyć KRS? 

Czy bez subkonta mogę zbierać 1%?

Czy subkonto trzeba odnawiać co roku?

Czy mogę założyć subkonto w Fundacji AVALON posiadając subkonto w innej Organizacji?

 

2. CHCĘ ZAŁOŻYĆ SUBKONTO

 

Dla kogo Fundacja AVALON zakłada subkonta?

Czy Fundacja AVALON ma ograniczenia w zakładaniu subkont wynikające z posiadanego schorzenia?

Jak założyć subkonto?

Czy muszę podpisać wszystkie zgody w Porozumieniu?

Kto może zostać Reprezentantem, Osobą Upoważnioną przy subkoncie? 

Czy orzeczenie o niepełnosprawności jest konieczne przy zakładaniu subkonta?

Czy mogę założyć jedno subkonto dla rodzeństwa?

Jak długo trzeba czekać na założenie subkonta?

Czy Porozumienie i Regulamin musi zostać dostarczone do Fundacji w oryginale?  

Czy obecność osobista jest konieczna przy zakładaniu subkonta?

Czy założenie subkonta jest płatne?

Czy adres mailowy jest konieczny przy zakładaniu subkonta?

Jak Fundacja AVALON informuje o założeniu subkonta?

 

3. MAM SUBKONTO

 

     3.1. Apelowanie

             Jak prawidłowo apelować o wpłaty na subkonto?

             Jak przekazać 1% na subkonto?

             Jak przekazać darowiznę na subkonto?

             Dlaczego numer subkonta jest tak ważny przy apelowaniu?

             Jak Fundacja AVALON pomaga w apelowaniu o wpłaty?

             Dlaczego nie ma mnie w zakładce Nasi Podopieczni?

             Czy Fundacja AVALON drukuje dla Podopiecznych ulotki informacyjne?

             Jak powinny wyglądać materiały przesłane do Fundacji AVALON w celu wykonania ulotki informacyjnej?

             Jak długo będę czekać na ulotki i umieszczenie na stronie internetowej?

             Czy mogę sam zaprojektować ulotkę informacyjną? 

             Czy mogę umieszczać swój apel w mediach (Internecie, gazetach, telewizji)?

             Dlaczego nie widzę pełnych danych Darczyńców?

             Jak mogę podziękować Darczyńcom?

 

     3.2. Środki na subkoncie

              Czy muszę rozliczyć się z Urzędem Skarbowym ze środków zebranych na subkoncie?

              Jak sprawdzić ile mam środków na subkoncie?

              Jak zalogować się do Panelu Logowania?

              Kiedy na subkoncie pojawi się 1%?

              Czy mogę zbierać darowizny za granicą?

              Do kiedy muszę wykorzystać środki z subkonta? 

              Co zrobić jeśli wpłata na subkonto została błędnie zatytułowana?

              Jak często aktualizowany jest stan subkonta?

              Czy darowiznę przekazaną na Fundacje lub Podopiecznego można odliczyć od podatku?

              Na co mogą zostać wykorzystane środki z darowizn?

 

     3.3. Wniosek o dofinansowanie

             Jak wypłacić środki z subkonta?

             Skąd mogę pobrać druk wniosku o dofinansowanie?

             Jak mam wypełnić wniosek o dofinansowanie?

             Na co mogę wykorzystać środki z subkonta? 

             Czy Fundacja AVALON może przelać środki z subkonta bezpośrednio do sprzedawcy?

             Kiedy Fundacja AVALON odrzuca dokument załączony do wniosku o dofinansowanie?

             Dlaczego od kwoty wydatku zostało odjęte dofinansowanie otrzymane od innej instytucji?

             Na kogo mają być wystawione faktury/rachunki?

             Jak mogę się dowiedzieć o statusie wniosku o dofinansowanie?

             Jak długo ważne są paragony/faktury/rachunki?

             Czy ze środków na subkoncie mogę dofinansować wydatki poniesione za granicą?

             Czy Fundacja AVALON zwraca przesłane paragony/faktury/rachunki?

             Jak długo trwa realizacja wniosku o dofinansowanie?

             Czy wniosek o dofinansowanie i dokumenty świadczące o poniesionych kosztach muszą być
             przesłane w oryginale do Fundacji AVALON?

             Czy w rocznym zeznaniu podatkowym mogę ubiegać się o ulgę rehabilitacyjną na podstawie dokumentów
             dofinansowanych przez Fundację Avalon?

             Co oznacza kontynuacja wniosku o dofinansowanie i kiedy można z niej skorzystać?

 

3.4. Zbiórki na helpuj.pl

Czym jest helpuj.pl?

Jak wypłacić zebraną na helpuj kwotę?

Czy muszę uzbierać 100% kwoty, by móc wypłacić środki?

Dlaczego warto założyć zbiórkę na helpuj.pl?

 

     3.5. Dodatkowe możliwości zbierania środków

Jak korzystać z charytatywni.allegro?

               Jak korzystać z FaniMani?

               Jak zorganizować zbiórkę pieniędzy na Facebooku?

              

4. ZBIÓRKA PUBLICZNA

 

Co to jest zbiórka publiczna?

Jak mogę zorganizować zbiórkę publiczną?

Czy muszę informować Fundację AVALON o prowadzonej zbiórce publicznej?

 

5. WOKÓŁ PODOPIECZNYCH

 

Co zrobić aby moje prace znalazły się w zakładce Galeria Twórczości?

 

6. BĄDŹ NA BIEŻĄCO

 

Gdzie znajdę informacje prawne na temat Fundacji AVALON?

Michała Kajki czy Aleja Witosa – jak to jest z adresem Fundacji AVALON?

Dlaczego warto zaglądać do zakładki Aktualności?

 

7. WOKÓŁ SUBKONTA

 

Jak zmienić adres mailowy przy subkoncie?

 

8. ZAMKNIĘCIE SUBKONTA

 

Jak zamknąć subkonto?

Co zrobić w przypadku śmierci Beneficjenta Fundacji AVALON?

Kto może wykorzystać środki po zamknięciu/wygaśnięciu subkonta?

Jak można wykorzystać zgromadzone środki po zamknięciu subkonta?

Ile czasu jest na wykorzystanie środków po zamknięciu subkonta?

Odsłony: 182871
Ulotkę wygenerowano: 0
Ulotkę wysłano mailem: 0

Masz pytanie? Prześlij prośbę o kontakt:

Temat kontaktu *

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa dodatkowej zgody także w celach marketingowych i promocyjnych oraz statystycznych administratora danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego. Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się tutaj.

e-pity po prostu

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a