×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    Przejdź do głównej zawartości

    Ulotki, wizytówki i inne materiały do apelowania

    Jak założyć profil publiczny w zakładce „Nasi podopieczni”?

    Profil publiczny tworzony jest dla podopiecznych, którzy w Porozumieniu podpisali zgodę na przetwarzanie wizerunku oraz danych osobowych w celach informacyjnych. Jeżeli zgoda nie została podpisana w momencie zakładania subkonta można uzupełnić ją w późniejszym czasie (również mailowo).

    Profil nie jest tworzony automatycznie, ponieważ nie wszyscy podopieczni wyrażają chęć jego posiadania. Aby utworzyć profil publiczny należy przesłać na adres mailowy [email protected] dyspozycję utworzenia profilu zawierającą propozycję tekstu apelu oraz zdjęcie. Fundacja zastrzega sobie prawo do edycji tekstu i zdjęcia.

    Treść przesłanego apelu powinna być zwięzła (rekomendujemy ok. 650 znaków). I zgodna z poniższą instrukcją:

    • Przedstaw się. Podaj podstawową chorobę/niepełnosprawność z jaką się zmagasz.
    • Opisz trudności z jakimi spotykasz się na co dzień z powodu swojej choroby/niepełnosprawności. W kilku zdaniach opisz swoją sytuację. Pisz prawdę, unikaj podawania kwot.
    • Bazuj na pozytywnych emocjach, chwal się swoimi osiągnięciami.
    • Umieść podziękowania dla swoich potencjalnych darczyńców.

    Zdjęcie nie jest obowiązkowe, ale znacznie zwiększa efektywność apelowania. Przesłane zdjęcie powinno być ostre, wyraźne i przedstawiać w miarę aktualny wizerunek podopiecznego.

    Na podstawie przesłanych materiałów w ciągu około 3 dni roboczych umieścimy profil na stronie Fundacji oraz prześlemy link do profilu podopiecznemu. W każdej chwili można mailowo zaktualizować treść profilu lub umieszczone na nim zdjęcie.

    Pobierz jako PDF