Czy mogę sam zaprojektować ulotkę/wizytówkę?
Tak. Podopieczni Fundacji Avalon posiadający subkonto mogą samodzielnie projektować materiały do apelowania o wpłaty darowizn i 1,5% podatku (ulotki, wizytówki, kalendarzyki, plakaty etc.). Fundacja nie drukuje jednak przygotowanych samodzielnie przez podopiecznych materiałów.
Zgodnie z Regulaminem subkonta treść apeli beneficjentów powinna być uprzednio uzgadniana z Fundacją. Przygotowany we własnym zakresie projekt ulotki/wizytówki lub innych materiałów do apelowania należy przesłać do Fundacji mailowo na adres [email protected].
Zachęcamy do aktywnego apelowania, należy jednak pamiętać, że treść apeli powinna być zgodna z celami statutowymi Fundacji oraz rzeczywistą sytuacją zdrowotną podopiecznego (opartą na stosownej dokumentacji medycznej, umożliwiającej zweryfikowanie jej przez Fundację).
Ponadto, przesłanie apelu do weryfikacji pozwoli uniknąć pomyłek w podawanym numerze konta bankowego, KRS czy numerze subkonta. Wychodząc naprzeciw potrzebom podopiecznych, po zgłoszeniu mailowej prośby udostępniamy logo Fundacji, którym Podopieczni mogą się posługiwać w apelach przygotowywanych samodzielnie.
Pobierz jako PDF