Przejdź do głównej zawartości

Ulotki, wizytówki i inne materiały do apelowania

Jak długo będę czekać na ulotki/wizytówki informacyjne i umieszczenie na stronie internetowej?

Na wszystkie zgłoszenia mailowe podopiecznych, staramy się odpowiadać w ciągu około 3 dni roboczych. W okolicach okresu rozliczeniowego, kiedy liczba zgłoszeń dot. ulotek/wizytówek oraz profili znacznie wzrasta, czas oczekiwania może się wydłużyć. Dlatego warto zaplanować swoją kampanie 1,5% z odpowiednim wyprzedzeniem. 

Od momentu otrzymania dyspozycji mailowej w ciągu około 3 dni roboczych tworzymy profil w zakładce „Nasi podopieczni” i/lub tworzymy projekt ulotki/wizytówki (w zależności od dyspozycji) i wysyłamy go do podopiecznego, celem akceptacji.

Dyspozycję do drukarni wysyłamy dopiero po otrzymaniu od podopiecznego akceptacji, która powinna:

  • być przesłana z adresu mailowego wskazanego przy subkoncie,
  • zawierać informację o liczbie i rodzaju zamawianych materiałów,
  • zawierać informację o sposobie odbioru materiałów oraz adres do wysyłki w przypadku wysyłki i numer telefonu w przypadku wysyłki kurierem.

Materiały możemy wysłać bezpłatnie za pomocą firmy kurierskiej. Można je również odebrać osobiście w biurze Fundacji. O wysyłce drukarnia informuje mailowo. Jeżeli wybrano odbiór osobisty należy się spodziewać kolejnej wiadomości o możliwości odbioru. Jeżeli ulotki/wizytówki nie dotrą na wskazany adres w przeciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania informacji o wysyłce należy skontaktować się z Fundacją mailowo na adres [email protected] (z adresu wskazanego przy subkoncie).