Przejdź do głównej zawartości

Ulotki, wizytówki i inne materiały do apelowania

Jak długo będę czekać na ulotki/wizytówki informacyjne i umieszczenie na stronie internetowej?

Na wszystkie zgłoszenia mailowe podopiecznych, staramy się odpowiadać w ciągu około 3 dni roboczych. W okolicach okresu rozliczeniowego, kiedy liczba zgłoszeń dot. ulotek/wizytówek oraz profili znacznie wzrasta, czas oczekiwania może się wydłużyć. Dlatego warto zaplanować swoją kampanie 1,5% z odpowiednim wyprzedzeniem.

Od momentu otrzymania dyspozycji mailowej w ciągu około 3 dni roboczych tworzymy profil w zakładce „Nasi podopieczni” i/lub tworzymy projekt ulotki/wizytówki (w zależności od dyspozycji) i wysyłamy go do podopiecznego, celem akceptacji.

Dyspozycję do drukarni wysyłamy dopiero po otrzymaniu od podopiecznego akceptacji, która powinna:

  • być przesłana z adresu mailowego wskazanego przy subkoncie,
  • zawierać informację o liczbie i rodzaju zamawianych materiałów,
  • zawierać informację o sposobie odbioru materiałów Materiały możemy wysłać (bezpłatnie) za pośrednictwem firmy kurierskiej, wówczas niezbędne jest podania adresu wysyłki i numeru telefonu dla kuriera. O wysyłce drukarnia poinformuje mailowo.
  • Wszelkie prośby o edycje nawet te najmniejsze powodują, że otrzymujecie Państwo ponownie projekt do akceptacji, do drukarni przesyłamy materiały w pełni zaakceptowane to znaczy takie, które nie wymagają zmian.

Jeżeli ulotki/wizytówki nie dotrą na wskazany adres w przeciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania informacji o wysyłce należy skontaktować się z Fundacją mailowo na adres [email protected] (z adresu wskazanego przy subkoncie).

Materiały można również odebrać osobiście w biurze Fundacji.

Jeżeli wybrano odbiór osobisty należy spodziewać się kolejnej wiadomości o możliwości odbioru zamówienia.

Zachęcamy do aktywnego apelowania, należy jednak pamiętać, że darczyńca ma prawo odmówić i należy to uszanować. W przypadku odmowy warto skupić się na poszukiwaniu nowych darczyńców. Nachalne ponawianie apeli może być niekomfortowe dla odbiorcy.

Pobierz jako PDF