Co zrobić jeśli wpłata na subkonto została błędnie zatytułowana?
W przypadku gdy wpłata na subkonto została błędnie zatytułowana lub gdy przekazana darowizna po długim czasie oczekiwania nie pojawiła się na subkoncie podopiecznego prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub osobisty z Biurem Fundacji Avalon.
Informacja o braku wpłaty musi być przekazana przez darczyńcę / osobę, która darowiznę przekazała lub podopiecznego/ Reprezentanta/ Osobę Upoważnioną. W pierwszej kolejności na podstawie wszelkich posiadanych informacji dotyczących wpłaty zostanie sprawdzone czy wpłata na pewno nie znajduje się na subkoncie podopiecznego.
Jeśli wpłata nie znajduje się na subkoncie prosimy o przesłanie do Fundacji drogą mailową lub pocztą tradycyjną potwierdzenia przelewu/ wpłaty darowizny (może być skan potwierdzenia jak np. w przypadku opłaty pocztowej). Wraz z potwierdzeniem przelewu do wiadomości należy dołączyć informację dokładnie na jakie subkonto darowizna miała być przekazana – nazwisko podopiecznego oraz numer subkonta. Informacja o braku wpłaty na danym subkoncie wraz z załączonym potwierdzeniem powinna być przesłana bezpośrednio przez Darczyńcę/Osobę, która przekazała wpłatę lub Podopiecznego/ Reprezentanta/ Osobę Upoważnioną (wiadomość powinna być wysłana z maila podanego w Porozumieniu zawartym z Fundacją).
Na tej podstawie będziemy mogli zlokalizować wpłatę na koncie Fundacji i przeksięgować na podane subkonto, o czym będziemy na bieżąco mailowo informować podopiecznego lub darczyńcę.
Pobierz jako PDF