Przejdź do głównej zawartości

Zamknięcie subkonta

Jak zamknąć subkonto?

Porozumienie, czyli umowa zawarta pomiędzy beneficjentem a Fundacją Avalon w celu założenia subkonta, nie ma z góry określonej daty wygaśnięcia. Porozumienie można rozwiązać w dowolnym momencie. 

Rozwiązanie umowy jest możliwe wyłącznie na podstawie przesłanego do Fundacji pocztą tradycyjną wypełnionego przez beneficjenta lub reprezentanta druku Rozwiązania Porozumienia. Druk można pobrać samodzielnie z Panelu Beneficjenta (po zalogowaniu się na subkonto) bądź otrzymać osobiście w siedzibie Fundacji Avalon. Na Państwa prośbę pracownicy Działu Subkont udostępnią ww. dokument mailowo lub listownie na wskazany adres. 

Subkonto jest zamykane z zachowaniem okresu wypowiedzenia, po 30 dniach liczonych od następnego dnia po dacie wpłynięcia do Fundacji papierowej wersji Rozwiązania Porozumienia, co oznacza, że w tym czasie jest ono w pełni aktywne (mogą być na nim księgowane wpłaty, a zgromadzone na nim środki mogą zostać wypłacone na podstawie wniosku o dofinansowanie i dokumentów potwierdzających poniesione wydatki). Po upływie 30 dniowego okresu wypowiedzenia beneficjentowi przysługuje 60-dniowy okres wyłącznie na wypłatę środków.