Ograniczyliśmy proces zakładania subkonta do pięciu prostych kroków: 1. Określ dla kogo będą zbierane środki - będzie założone subkonto 2. Przygotuj odpowiednie dokumenty (skan lub kserokopię): Dodatkowo może się przydać: 3. Zapoznaj się i wypełnij Porozumienie i Regulamin. 4. Dostarcz dokumenty: Fundacja Avalon - Kopie dokumentów z punktu 2: 5. Zaczekaj na potwierdzenie mailowe o założeniu subkonta. Przyjmujemy dokumenty w formie skanu, zdjęcia lub kserokopii. Pamiętając o bezpieczeństwie warto je przekreślić i opisać, w następujący sposób: “Kserokopia powstała wyłącznie na potrzeby założenia subkonta w Fundacji Avalon”. Są cztery sposoby na pozyskanie ich: • Możesz je pobrać tutaj: Porozumienie; Regulamin: Porozumienie jest umową prawną, dlatego może je podpisać osoba posiadająca pełnię praw. Możliwe są trzy scenariusze: Teraz subkonto możesz zalozyć także online! Wystarczy, że klikniesz w przycisk: Masz pytania? Skontaktuj się z nami! tel: (22) 266 82 36 Chcesz wiedzieć więcej? Zerknij do poradnika: Jak założyć subkonto?
oraz czy będzie wyznaczony Reprezentant lub Osoba Upoważniona.
Dowiedz się więcej na ten temat ---> LINK
Wzory możesz pobrać po kliknięciu w odpowiedni przycisk. Pamiętaj o podpisie.
- Oryginał Porozumienia i Regulaminu osobiście lub pocztą na adres:
Domaniewska 50A
02-672 Warszawa
• w formie krerokopii razem z Porozumieniem i Regulaminem;
• w formie skanu na adres: [email protected]
Subkonta zakładamy w przeciągu 7 dni roboczych.W jakiej formie mogę dołączyć wymagane do Porozumienia dokumenty?
Gdzie znajdę Porozumienie i Regulamin?
• Możemy wysłać je do Ciebie pocztą elektroniczną - napisz do nas na adres: [email protected];
• Jeśli nie masz możliwości wydrukowania dokumentów możemy je do Ciebie wysłać pocztą tradycyjną na wskazany adres;
• Wydrukowane i gotowe do wypełnienia druki znajdziesz też w siedzibie Fundacji. Kto podpisuje Porozumienie i Regulamin?
kom: 666 324 328
mail: [email protected]