Przejdź do głównej zawartości

Apelowanie

Dlaczego nie ma mnie w zakładce Nasi podopieczni?

Każdy podopieczny Fundacji Avalon może mieć wyszukiwalny profil w zakładce Nasi Podopieczni. Nie każdy, po utworzeniu subkonta, chce być widoczny na stronie internetowej. Żeby profil był możliwy do znalezienia za pomocą wyszukiwarki, należy skontaktować się z Działem Subkont pod adresem mailowym [email protected].

Indywidualny profil w zakładce Nasi podopieczni na stronie Fundacji Avalon to jedno z narzędzi ułatwiających apelowanie o wpłaty. Na profilu darczyńca w prosty sposób może przekazać darowiznę bezpośrednio na rzecz podopiecznego za pomocą wybranej przez siebie metody płatności.

Profil jest tworzony dopiero po założeniu subkonta dla Podopiecznych, którzy w Porozumieniu podpisali zgodę na przetwarzanie wizerunku oraz danych osobowych w celach informacyjnych. Jeżeli zgoda nie została podpisana w momencie zakładania subkonta można uzupełnić ją w późniejszym czasie (również mailowo).

Abyśmy mogli zamieścić profil na stronie Fundacji lub/i przygotować projekt ulotki, należy przesłać na adres mailowy [email protected] propozycję tekstu oraz zdjęcie (zdjęcie nie jest obowiązkowe, ale znacznie zwiększa efektywność apelowania). Fundacja zastrzega sobie prawo do edycji tekstu i zdjęcia.

Na podstawie przesłanych materiałów w ciągu około 3 dni roboczych umieścimy profil na stronie Fundacji lub/i przygotujemy projekt ulotki. Treść profilu i ulotki musi być jednakowa. Treść apelu i zdjęcie można uaktualniać poprzez zgłoszenie mailowe.