Co oznacza kontynuacja wniosku o dofinansowanie i kiedy można z niej skorzystać?
Suma dokumentów dołączonych do wniosku składa się na orientacyjną kwotę wniosku. Jeżeli na dzień wpłynięcia wniosku do Fundacji, kwota zgromadzona na subkoncie jest mniejsza niż orientacyjna kwota wniosku, dofinansowanie udzielane…
Czy w rocznym zeznaniu podatkowym mogę ubiegać się o ulgę rehabilitacyjną na podstawie dokumentów dofinansowanych przez Fundację Avalon?
Z odliczenia w ramach ulgi rehabilitacyjnej może skorzystać podatnik, który poniósł wydatki kwalifikujące się do zakupów na cele rehabilitacyjne lub na cele ułatwiające wykonywanie czynności życiowych, a wydatki te nie zostały sfinansowane (lub dofinansowane) ze środków: Zakładowego…
Czy wniosek o dofinansowanie i dokumenty świadczące o poniesionych kosztach muszą być przesłane w oryginale do Fundacji Avalon?
Wysyłając do biura Fundacji wniosek papierowy, wszystkie dokumenty – faktury, rachunki, paragony lub inne dokumenty poświadczające wydatki oraz formularz wniosku są potrzebne w oryginale w momencie realizacji dofinansowania. Formularz wniosku należy wypełnić oraz podpisać.…
Jak długo trwa realizacja wniosku o dofinansowanie?
Realizacja wniosku o dofinansowanie trwa około 3 dni roboczych liczonych od dnia następnego od daty otrzymania przez Fundację wniosku o dofinansowanie. Po wpłynięciu wniosku do Fundacji, wysyłamy wiadomość mailową z informacją o otrzymaniu wniosku. Wiadomość jest wysyłana także w momencie sprawdzania wniosku, gdy wniosek jest już zapłacony…
Czy Fundacja Avalon zwraca przesłane paragony/faktury/rachunki?
Tak. Oryginały dokumentów mogą zostać odesłane po zrealizowaniu wniosku. Dokumenty mogą być potrzebne w przyszłości, np. w celach gwarancyjnych, dlatego prosimy o załączenie do wniosku pisemnej prośby o odesłanie danego dokumentu po realizacji dofinansowania. W każdym czasie taką…
Czy ze środków na subkoncie mogę dofinansować wydatki poniesione za granicą?
Tak. Ze środków zgromadzonych na subkoncie beneficjenta Fundacji Avalon można dofinansować wydatki poniesione za granicą. Tego typu wydatki są tak samo rozpatrywane przez Fundację podczas realizacji wniosku o dofinansowanie jak dokumenty wystawione w Polsce.…
Jak długo ważne są paragony/faktury/rachunki?
Fundacja nie określa terminu ważności dokumentów, jednakże zalecamy, aby do wniosku o dofinansowanie dołączać bieżące dokumenty tak, aby ich ewentualna korekta nie stanowiła problemu. Oryginały dokumentów możemy odesłać po zrealizowaniu wniosku. Jeżeli dokumenty mają…
Jak mogę się dowiedzieć o statusie wniosku o dofinansowanie?
Fundacja Avalon informuje mailowo o statusie dofinansowania na każdym etapie realizacji wniosku: po wpłynięciu wniosku do biura, w momencie rozpoczęcia sprawdzania wniosku i po wypłaceniu dofinansowania. Wiadomość mailowa zostaje również wysłana, gdy wniosek wymaga uzupełnienia. Informacje o statusie…
Na kogo mają być wystawione faktury/rachunki?
Fundacja może udzielić dofinansowania ze środków zgromadzonych na subkoncie po złożeniu przez beneficjenta, reprezentanta lub osobę upoważnioną wniosku o dofinansowanie. Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające poniesione wydatki (paragony fiskalne, faktury vat, rachunki imienne lub…