Przelew na telefon BLIK

PRZELEW NA TELEFON BLIK to bezpieczne, wygodne i błyskawiczne rozwiązanie zaproponowane darczyńcom przez Fundację Avalon. Zostało opracowane we współpracy z operatorem płatności mobilnych BLIK. Wystarczy zainstalować aplikację swojego banku w telefonie i uruchomić w niej funkcję Przelewu na telefon BLIK.

 

Jest to dodatkowa możliwość wsparcia Podopiecznych Fundacji, a także samej Fundacji!

Do przekazania darowizny wystarczy zapisać numer telefonu Fundacji Avalon: 666 324 328 w książce kontaktowej swojego telefonu.

Jak uruchomić opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK w swojej aplikacji bankowej:

(uruchomienie tej możliwości w aplikacji może się różnić w zależności od banku, w którym posiadasz konto)

  1. Zainstaluj aplikację swojego banku na telefonie.
  2. Zaloguj się do aplikacji bankowej.
  3. Wejdź w ustawienia.
  4. Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK lub Ustawienia BLIK.
  5. Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK i zarejestruj swój numer telefonu.
  6. Potwierdź rejestrację numeru telefonu PINem do aplikacji bankowej.
  7. GOTOWE! Teraz możesz przekazać darowiznę!

Jak przekazać darowiznę poprzez PRZELEW NA TELEFON BLIK:

  1. Zaloguj się do swojej aplikacji bankowej.
  2. Wejdź w zakładkę Płatności/Przelewy.
  3. Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK.
  4. Dodaj NOWY PRZELEW.
  5. Wybierz numer konta, z którego chcesz dokonać płatności.
  6. Podaj numer telefonu Fundacji Avalon lub wybierz z zapisanych kontaktów: 666 324 328

    Pamiętaj – jeżeli chcesz przekazać darowiznę dla konkretnej osoby – w tytule wpłaty podaj nazwisko i numer subkonta wybranego podopiecznego!

  7. Zatwierdź przelew i gotowe! 😊 Darowizna trafi na subkonto przy najbliższym rozliczeniu i aktualizacji stanów subkont.

PRZELEW NA TELEFON BLIK jest dostępny w aplikacjach poniższych banków:
Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, mBank, Santander Bank Polska, PKO Bank Polski, Getin Bank, Credit Agricole, Noble Bank, Bank Pekao S.A., Bank Ochrony Środowiska.

 

Więcej informacji o PRZELEWIE NA TELEFON BLIK znajdziecie na stronie operatora płatności BLIK: LINK

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Dane osobowe będą przetwarzane w celach realizacji przelewu w tym odpowiedniego zaksięgowania wpłat na kontach Beneficjentów a także w celach kontaktowych oraz statystycznych administratora danych. Dane będą udostępniane portalom płatniczym w celu procesowania Państwa płatności. Państwa dane osobowe będą udostępniane Beneficjentom w celu weryfikacji wpłat. Jeśli się Państwo nie zgadzają na udostępnianie swoich danych osobowych Beneficjentom proszę nas o tym poinformować wysyłając maila na adres [email protected].

Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego.

 

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!