PRZELEW NA TELEFON BLIK to bezpieczne, wygodne i błyskawiczne rozwiązanie zaproponowane darczyńcom przez Fundację Avalon. Zostało opracowane we współpracy z operatorem płatności mobilnych BLIK. Wystarczy zainstalować aplikację swojego banku w telefonie i uruchomić w niej funkcję Przelewu na telefon BLIK.
Jest to dodatkowa możliwość wsparcia Podopiecznych Fundacji, a także samej Fundacji!
Do przekazania darowizny wystarczy zapisać numer telefonu Fundacji Avalon: 666 324 328 w książce kontaktowej swojego telefonu.
Jak uruchomić opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK w swojej aplikacji bankowej:
(uruchomienie tej możliwości w aplikacji może się różnić w zależności od banku, w którym posiadasz konto)
- Zainstaluj aplikację swojego banku na telefonie.
- Zaloguj się do aplikacji bankowej.
- Wejdź w ustawienia.
- Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK lub Ustawienia BLIK.
- Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK i zarejestruj swój numer telefonu.
- Potwierdź rejestrację numeru telefonu PINem do aplikacji bankowej.
- GOTOWE! Teraz możesz przekazać darowiznę!
Jak przekazać darowiznę poprzez PRZELEW NA TELEFON BLIK:
- Zaloguj się do swojej aplikacji bankowej.
- Wejdź w zakładkę Płatności/Przelewy.
- Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK.
- Dodaj NOWY PRZELEW.
- Wybierz numer konta, z którego chcesz dokonać płatności.
- Podaj numer telefonu Fundacji Avalon lub wybierz z zapisanych kontaktów: 666 324 328
Pamiętaj – jeżeli chcesz przekazać darowiznę dla konkretnej osoby – w tytule wpłaty podaj nazwisko i numer subkonta wybranego podopiecznego! - Zatwierdź przelew i gotowe! 😊 Darowizna trafi na subkonto przy najbliższym rozliczeniu i aktualizacji stanów subkont.
PRZELEW NA TELEFON BLIK jest dostępny w aplikacjach poniższych banków:
- Alior Bank – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
- ING Bank Śląski – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
- Bank Millennium – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
- mBank – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
- Santander Bank Polska – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
- PKO Bank Polska – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
- Getin Bank – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
- Credit Agricole – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
- Noble Bank – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
- Bank Pekao S.A. – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
- Bank Ochrony Środowiska – tutaj znajdziesz instrukcję banku.
Więcej informacji o PRZELEWIE NA TELEFON BLIK znajdziecie na stronie operatora płatności BLIK: LINK
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
Dane osobowe będą przetwarzane w celach realizacji przelewu w tym odpowiedniego zaksięgowania wpłat na kontach Beneficjentów a także w celach kontaktowych oraz statystycznych administratora danych. Dane będą udostępniane portalom płatniczym w celu procesowania Państwa płatności. Państwa dane osobowe będą udostępniane Beneficjentom w celu weryfikacji wpłat. Jeśli się Państwo nie zgadzają na udostępnianie swoich danych osobowych Beneficjentom proszę nas o tym poinformować wysyłając maila na adres [email protected].
Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego.