Przelew na telefon BLIK

PRZELEW NA TELEFON BLIK to bezpieczne, wygodne i błyskawiczne rozwiązanie zaproponowane darczyńcom przez Fundację Avalon. Zostało opracowane we współpracy z operatorem płatności mobilnych BLIK. Wystarczy zainstalować aplikację swojego banku w telefonie i uruchomić w niej funkcję Przelewu na telefon BLIK.

 

Jest to dodatkowa możliwość wsparcia Podopiecznych Fundacji, a także samej Fundacji!

Do przekazania darowizny wystarczy zapisać numer telefonu Fundacji Avalon: 666 324 328 w książce kontaktowej swojego telefonu.

Jak uruchomić opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK w swojej aplikacji bankowej:

(uruchomienie tej możliwości w aplikacji może się różnić w zależności od banku, w którym posiadasz konto)

  1. Zainstaluj aplikację swojego banku na telefonie.
  2. Zaloguj się do aplikacji bankowej.
  3. Wejdź w ustawienia.
  4. Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK lub Ustawienia BLIK.
  5. Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK i zarejestruj swój numer telefonu.
  6. Potwierdź rejestrację numeru telefonu PINem do aplikacji bankowej.
  7. GOTOWE! Teraz możesz przekazać darowiznę!

Jak przekazać darowiznę poprzez PRZELEW NA TELEFON BLIK:

  1. Zaloguj się do swojej aplikacji bankowej.
  2. Wejdź w zakładkę Płatności/Przelewy.
  3. Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK.
  4. Dodaj NOWY PRZELEW.
  5. Wybierz numer konta, z którego chcesz dokonać płatności.
  6. Podaj numer telefonu Fundacji Avalon lub wybierz z zapisanych kontaktów: 666 324 328

    Pamiętaj – jeżeli chcesz przekazać darowiznę dla konkretnej osoby – w tytule wpłaty podaj nazwisko i numer subkonta wybranego podopiecznego!

  7. Zatwierdź przelew i gotowe! 😊 Darowizna trafi na subkonto przy najbliższym rozliczeniu i aktualizacji stanów subkont.

 

PRZELEW NA TELEFON BLIK jest dostępny w aplikacjach poniższych banków:

  1. Alior Banktutaj znajdziesz instrukcję banku,
  2. ING Bank Śląskitutaj znajdziesz instrukcję banku,
  3. Bank Millenniumtutaj znajdziesz instrukcję banku,  
  4. mBanktutaj znajdziesz instrukcję banku,  
  5. Santander Bank Polskatutaj znajdziesz instrukcję banku,  
  6. PKO Bank Polskatutaj znajdziesz instrukcję banku,  
  7. Getin Banktutaj znajdziesz instrukcję banku,  
  8. Credit Agricoletutaj znajdziesz instrukcję banku,  
  9. Noble Banktutaj znajdziesz instrukcję banku,  
  10. Bank Pekao S.A.tutaj znajdziesz instrukcję banku,  
  11. Bank Ochrony Środowiskatutaj znajdziesz instrukcję banku.

Więcej informacji o PRZELEWIE NA TELEFON BLIK znajdziecie na stronie operatora płatności BLIK: LINK

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Dane osobowe będą przetwarzane w celach realizacji przelewu w tym odpowiedniego zaksięgowania wpłat na kontach Beneficjentów a także w celach kontaktowych oraz statystycznych administratora danych. Dane będą udostępniane portalom płatniczym w celu procesowania Państwa płatności. Państwa dane osobowe będą udostępniane Beneficjentom w celu weryfikacji wpłat. Jeśli się Państwo nie zgadzają na udostępnianie swoich danych osobowych Beneficjentom proszę nas o tym poinformować wysyłając maila na adres [email protected].

Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego.

 

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!