×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    Przejdź do głównej zawartości

    Przelew na telefon BLIK

    Na grafice ręka trzymająca telefon, na której wyświetla się aplikacja BLIK. Obok napis "Wesprzyj podopiecznych Fundacji Avalon przelewem na telefon BLIK! Podaj numer 666324328 Pomóż nam pomagać innym!"

    PRZELEW NA TELEFON BLIK to bezpieczne, wygodne i błyskawiczne rozwiązanie zaproponowane darczyńcom przez Fundację Avalon. Zostało opracowane we współpracy z operatorem płatności mobilnych BLIK. Wystarczy zainstalować aplikację swojego banku w telefonie i uruchomić w niej funkcję Przelewu na telefon BLIK.

    Jest to dodatkowa możliwość wsparcia Podopiecznych Fundacji, a także samej Fundacji!

    Do przekazania darowizny wystarczy zapisać numer telefonu Fundacji Avalon: 666 324 328 w książce kontaktowej swojego telefonu.

    Jak uruchomić opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK w swojej aplikacji bankowej:

    (uruchomienie tej możliwości w aplikacji może się różnić w zależności od banku, w którym posiadasz konto)

    1. Zainstaluj aplikację swojego banku na telefonie.
    2. Zaloguj się do aplikacji bankowej.
    3. Wejdź w ustawienia.
    4. Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK lub Ustawienia BLIK.
    5. Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK i zarejestruj swój numer telefonu.
    6. Potwierdź rejestrację numeru telefonu PINem do aplikacji bankowej.
    7. GOTOWE! Teraz możesz przekazać darowiznę!

    Jak przekazać darowiznę poprzez PRZELEW NA TELEFON BLIK:

    1. Zaloguj się do swojej aplikacji bankowej.
    2. Wejdź w zakładkę Płatności/Przelewy.
    3. Wybierz opcję PRZELEW NA TELEFON BLIK.
    4. Dodaj NOWY PRZELEW.
    5. Wybierz numer konta, z którego chcesz dokonać płatności.
    6. Podaj numer telefonu Fundacji Avalon lub wybierz z zapisanych kontaktów: 666 324 328

      Pamiętaj
       – jeżeli chcesz przekazać darowiznę dla konkretnej osoby – w tytule wpłaty podaj nazwisko i numer subkonta wybranego podopiecznego!
    7. Zatwierdź przelew i gotowe! 😊 Darowizna trafi na subkonto przy najbliższym rozliczeniu i aktualizacji stanów subkont.

    PRZELEW NA TELEFON BLIK jest dostępny w aplikacjach poniższych banków:

    1. Alior Bank – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
    2. ING Bank Śląski – tutaj znajdziesz instrukcję banku,
    3. Bank Millennium – tutaj znajdziesz instrukcję banku,  
    4. mBank – tutaj znajdziesz instrukcję banku,  
    5. Santander Bank Polska – tutaj znajdziesz instrukcję banku,  
    6. PKO Bank Polska – tutaj znajdziesz instrukcję banku,  
    7. Getin Bank – tutaj znajdziesz instrukcję banku,  
    8. Credit Agricole – tutaj znajdziesz instrukcję banku,  
    9. Noble Bank – tutaj znajdziesz instrukcję banku,  
    10. Bank Pekao S.A. – tutaj znajdziesz instrukcję banku,  
    11. Bank Ochrony Środowiska – tutaj znajdziesz instrukcję banku.

    Więcej informacji o PRZELEWIE NA TELEFON BLIK znajdziecie na stronie operatora płatności BLIK: LINK.

    Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych: LINK.