×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    Przejdź do głównej zawartości
    List z wyróżnieniem dla Fundacji Avalon.
    Czas czytania: 2 min

    Kampania społeczna „Teraz Mnie Widzisz?” Fundacji Avalon z nagrodą Złota Mowa Reklamowa Biura Reklamy TVP!

    Ogólnopolska kampania społeczna „Teraz mnie widzisz?” Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami jakości przekazu oraz dbałością o poprawność językową.

    Tytuł został przyznany w kategorii „Odpowiedzialność społeczna” za kampanię reklamową „Teraz mnie widzisz?”, która oddaje głos osobom z niepełnosprawnościami. Reklama pokazuje postacie silne, wyraziste, barwne, gotowe śmiało wyrażać swoją indywidualność i zdecydowanie walczyć o prawa do funkcjonowania w świecie przyjaznym wszystkim grupom społecznym. Taka perspektywa przyczynia się do zmiany postrzegania osób z niepełnosprawnościami zarówno w społeczeństwie, jak i przez nie same. I pokazuje, że słowa mają i powinny mieć moc, nawet jeśli są wypowiedziane językiem migowym lub za pomocą innych form komunikacji.

    Marcin Gudowicz, Dyrektor BR TVP oraz Dorota Kielczyk, Salon Językowy BR TVP

    Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” to już szósta ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. W działaniach prowadzonych w TV, Radiu, Internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach zewnętrznych i mediach tradycyjnych w okresie grudzień-luty wystąpiło łącznie 14 osób z rożnymi rodzajami niepełnosprawności, które opowiadają o problemie niewidzialności OzN w polskim społeczeństwie.


    Z wielką radością i wzruszeniem przyjęliśmy informację o przyznaniu naszej kampanii tego wyjątkowego wyróżnienia. Tym bardziej, że spośród tysięcy telewizyjnych reklam otrzymują je jedynie trzy! To wielki zaszczyt. Jest ono dla nas także dowodem słuszności formy podejmowanych przez Fundację działań, a także istnienia sojuszników, którzy chcą nas wspierać w naszej misji. Daje to nadzieję na prawdziwą zmianę społeczną w zakresie postrzegania osób z niepełnosprawnościami w Polsce. W naszej ogólnopolskiej kampanii społecznej, oddajemy głos osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, skupiamy się na ich perspektywie, dajemy możliwość mówienia we własnym imieniu o swoich potrzebach i odczuciach.

    Helena Szczuka, kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon, koordynująca kampanię „Teraz mnie widzisz?”

    Kampania zrealizowana została we współpracy z Allegro Brand Experience Agency. Dziękujemy pracownikom agencji za zaangażowanie, kreatywność i profesjonalizm, które włożyli w tworzenie kampanii. Dzięki wspólnym wysiłkom udało się nam skutecznie przekazać inspirujące przesłanie społeczne.