Zastępca/Zastępczyni Kierownika działu Administracji i HR
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Do naszego Działu Administracji i HR prowadzimy rekrutację na stanowisko: Zastępcy/czyni Kierownika działu Administracji i HR (umowa na zastępstwo)
Do Twoich zadań będzie należało:
- Kontakt z potencjalnymi kandydatami do pracy w Fundacji, prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
- Tworzenie i publikacja ogłoszeń o pracę.
- Przeprowadzanie rocznej ankiety satysfakcji pracowników, opracowywanie wyników i rekomendacji.
- Wsparcie HR pracowników, przeprowadzanie exit interview.
- Przygotowywanie comiesięcznego newslettera pracowniczego i aktualizacji informacji na SharePoint.
- Obsługa benefitów pozapłacowych, w tym wystawianie FV za benefity poza pakietem od pracodawcy oraz za parking dla pracowników.
- Rozwijanie części e-pracownik w programie Symfonia.
- Organizacja spotkań integracyjnych.
- Nadzór nad sprzętem powierzonym pracownikom.
- Organizacja szkoleń dla pracowników, w tym szkolenia z grantów oraz szkoleń wewnętrznych.
- Zastępowanie specjalisty ds. kadr i płac, w tym samodzielne naliczanie listy płac w programie Symfonia, obsługa programu Płatnik, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, tworzenie umów dla pracowników.
- Wsparcie kierownika w rozwiązywaniu sytuacji problemowych w dziale.
- Współodpowiedzialność za rozwój działu, nadzorowanie pracy działu, pilnowanie terminów, procesów, stosowania procedur.
- Współprowadzenie z kierownikiem rozmów półrocznych z liderami w dziale.
- Zastępowanie Kierownika, w tym prowadzenie działu podczas nieobecności, aktywne zastępstwo na spotkaniach.
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie jako specjalista ds. HR oraz doświadczenie w naliczaniu płac.
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej w Fundacji w Warszawie.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje.
- Jesteśmy dużą i uznaną organizacją pozarządową w Polsce.
- Podpiszemy z Tobą umowę o pracę na zastępstwo, z wynagrodzeniem w przedziale 7 122,97 zł – 7 848,16 zł brutto w zależności od doświadczenia i kompetencji.
- Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
- Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze HR oraz zarządzania działem.
- Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce
- Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.
Swoje CV podeślij na adres [email protected], w tytule maila wpisując stanowisko: Zastępca Kierownika działu Administracji i HR
W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Zastępcy Kierownika działu Administracji i HR, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.