Fundacja Avalon
Aktualności
Zmiana regulaminu gromadzenia i wydatkowania środków pieniężnych w ramach subkont.
Czas czytania: 1 min
Zmiana regulaminu gromadzenia i wydatkowania środków pieniężnych w ramach subkont.
Szanowni Państwo,
W dniu 01.07.2015 r. wprowadzona zostaje zmiana w treści Regulaminu gromadzenia i wydatkowania środków pieniężnych w ramach subkont.
- Zmianie uległa kolejność niektórych paragrafów.
- Regulamin został podzielony na paragrafy odpowiadające określonym działom porządkując regulacje w nim zawarte.
- Zmieniona została część zapisów regulaminu m.in. o sposobie informowania Fundacji o śmierci beneficjenta oraz o sposobie ochrony danych beneficjentów. Zgodnie z nowymi zapisami w przypadku śmierci Beneficjenta należy powiadomić Fundację o tym fakcie drogą mailową lub listowną, a nie telefoniczną jak to było do tej pory.
- W związku ze zmianami legislacyjnymi dotyczącymi sposobu organizowania i przeprowadzania Zbiórek Publicznych usunięto informacje o koncie dotyczącym zbiórki publicznej.
- Uszczegółowiono informację dotyczącą ochrony danych osobowych beneficjentów Fundacji.
Zachęcamy do zapoznania się z nową treścią regulaminu, która jest dostępna do pobrania po zalogowaniu się w Panelu Logowania.
Nowa treść regulaminu zacznie obowiązywać 14 dni po jej ogłoszeniu.
W przypadku niewyrażenia zgodny na wprowadzone zmiany przysługuje Państwu możliwość rozwiązania Porozumienia.