Przejdź do głównej zawartości
Na grafice człowiek, trzymający kalendarz z datą 09.2019
Czas czytania: 3 min

Poszukujemy Social Media Managera do projektu Avalon Extreme

Zakres obowiązków:

  • kompleksowa obsługa projektu Avalon Extreme w mediach społecznościowych
  • prowadzenie kanałów: Facebook, Instagram, YouTube Avalon Extreme i Pasji na Krawędzi
  • budowanie pozytywnego wizerunku marki w SM
  • czynne wsparcie organizacji eventów
  • tworzenie harmonogramu, przygotowywanie i redagowanie postów
  • planowanie i nadzór nad osobą realizującą materiały foto/wideo
  • prowadzenie bieżącej komunikacji z odbiorcami, budowanie relacji
  • wsparcie bieżących projektów – np. kampanii społecznych, konkursów dla fanów, wydarzeń
  • planowanie promocji sklepu charytatywnego
  • monitoring innych organizacji i projektów z branży
  • analiza i optymalizacja działań, przygotowywanie raportów i rozliczeń działań na profilach
  • planowanie, realizacja i rozliczenie kampanii reklamowych w SM, promocja postów
  • wsparcie profili ambasadorów projektu
  • stworzenie strategii działań SM projektu oraz jej bieżąca realizacja
  • obsługa w SM dodatkowych projektów realizowanych przez Avalon Extreme
  • aktywna współpraca z osobami odpowiadającymi za inne SM Fundacji

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze social mediów
  • terminowość, dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność pisania i redagowania tekstów
  • kreatywność, otwartość
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość rynku mediów (w tym social media)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację w SM
  • dyspozycyjność, odpowiedzialność
  • znajomość narzędzi pracy (Fb Business Manager, SoTrender, Brand24, Google Ads) i aktualnych trendów w mediach społecznościowych

Dodatkowo mile widziane:

  • zainteresowania z obszaru sportów ekstremalnych
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie z obszaru marketingu, dziennikarstwa lub PR
  • znajomość programów graficznych
  • znajomość środowiska osób z niepełnosprawnościami

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub umowę współpracy
  • interesującą pracę w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi
  • możliwość rozwoju i wykorzystania swoich pomysłów
  • pracę w rozwijającej się i stabilnej organizacji pozarządowej
  • możliwość zdobycia wartościowych doświadczeń w niepowtarzalnym projekcie
  • uczestnictwo w ekstremalnych wydarzeniach Fundacji
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę na powyższym stanowisku, prześlij swoje CV na adres: [email protected]

W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: SM Manager

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 349 97 71, 796 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Social Media Manager, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.

Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.