Przejdź do głównej zawartości

Podpisz apel!

x
Maria Wachowicz przemawia na scenie CMO Awards trzymając w ręku statuetkę.
Czas czytania: 1 min

Nagroda CMO Awards 2025 by Shortlist dla kampanii Fundacji Avalon “Teraz mnie widzisz?”!

Nagrody w konkursie CMO Awards by Shortlist zostały rozdane 6 maja podczas uroczystej gali. W kategorii Purpose Ambassador Fundacja Avalon otrzymała tytuł laureata za kampanię „Teraz mnie widzisz?”!

Nagroda CMO Awards 2025, w kategorii Purpose Ambassador, przyznawana jest za przywództwo w inicjowaniu działań o celach społecznych. Wyróżnienie to jest dowodem na to, że działania na rzecz inkluzywności i przełamywania barier społecznych są nie tylko potrzebne, ale również doceniane przez branżę marketingową i media.

Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” była szóstą ogólnopolską kampanią społeczną Fundacji Avalon dofinansowaną ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Kampania zrealizowana została we współpracy z Allegro Brand Experience Agency. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas. W działaniach prowadzonych w TV, Radiu, Internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach zewnętrznych i mediach tradycyjnych w okresie grudzień 2023 – luty 2024 wystąpiło łącznie 14 osób z rożnymi rodzajami niepełnosprawności, które opowiadają o problemie niewidzialności OzN w polskim społeczeństwie.