
Wybraliśmy agencję do przeprowadzenia badań w ramach kampanii społecznej Niepełnosprawny, czyli jaki
Fundacja Avalon ogłasza wybór agencji badawczej, która będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie badań w ramach kampanii społecznej „Niepełnosprawy, czyli jaki?”, finansowanej ze środków PFRON. Spośród propozycji, które zostały zgłoszone w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze ofert, wybrano FIELDSTAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
Kampania „Niepełnosprawny, czyli jaki?” ma promować ideę otwartości na osoby doświadczające różnych rodzajów niepełnosprawności w przestrzeni publicznej, zawodowej i społecznej. Planowane badanie odbędzie się po przeprowadzeniu kampanii i dostarczy ważnych informacji na temat tego, czy akcja wpłynęła na zmianę postaw społecznych.
Fundacja Avalon dziękuje wszystkim siedmiu agencjom, które wzięły udział w konkursie. Jesteśmy pełni entuzjazmu i gotowi do współpracy z wybraną firmą, aby wspólnie tworzyć pozytywne zmiany dla społeczności osób z niepełnosprawnościami.