Przejdź do głównej zawartości

Zobacz jacy jesteśmy

Szukamy Asystenta lub Asystentki ds. PR

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN i zmianę ich postrzegania w polskim społeczeństwie. 

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Asystenta lub Asystentki, którzy zasilą rozwijający się zespół odpowiedzialny za realizację działania PR w Fundacji. 

Jeśli czujesz, że to jest obszar, w którym chcesz się rozwijać, a zakres obowiązków oraz wymagania odpowiadają Twoim możliwościom i kwalifikacjom, to napisz do nas. 

Zakres obowiązków 

  • współprowadzenie bieżącej komunikacji z mediami oraz aktywne działania na rzecz obecności Fundacji i prowadzonych przez nią projektów w mediach, aktywne budowanie oraz utrzymywanie dobrych i efektywnych relacji z mediami; 
  • redakcja informacji prasowych, komunikatów, petycji, oświadczeń oraz realizacja planów komunikacyjnych i marketingowych; 
  • współpraca przy działaniach mediowych podczas konferencji i eventów; 
  • obsługa strony biura prasowego organizacji oraz kanału X; 
  • śledzenie wydarzeń i tematów ważnych dla organizacji;  
  • Planowanie i raportowanie działań 
  • Wsparcie działań w mediach społecznościowych i kontakt z podmiotami zewnętrznymi; 
  • bieżąca współpraca ze specjalistą ds. PR, zespołami projektowymi oraz wsparcie innych pracowników Działu Komunikacji i Promocji w codziennych i niecodziennych wyzwaniach. 

Nasze wymagania 

  • doświadczenie w zakresie public relations i marketingu; 
  • obsługa narzędzi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook); 
  • wysokie kompetencje interpersonalne, inteligencja emocjonalna, nastawienie na współpracę; 
  • kreatywność i zacięcie dziennikarskie; 
  • umiejętność pracy pod presją czasu; 
  • nastawienie się na rozwój, proaktywność oraz doskonalenie własnego warsztatu; 
  • rozwinięte kompetencje kulturowe a także wrażliwość społeczna i empatia. 

Dodatkowym atutem będzie: 

  • znajomość środowiska osób z niepełnosprawnościami, 
  • doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych, 
  • doświadczenie w pracy w zakresie social mediów. 

Oferujemy: 

  • Zatrudnienie na pełny etat – Umowę o pracę, umowa zlecenie, B2B 
  • Możliwość pracy hybrydowej  
  • Pracę w przyjaznym zespole nastawionym na wsparcie i rozwój  
  • Możliwość współtworzenia działań o znaczeniu społecznym  
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji oraz realizacji dodatkowych, ciekawych projektów w dziale komunikacji i promocji 
  • Dodatkowy urlop na szkolenia 
  • Wynagrodzenie: 5133 zł brutto 
  • Dodatkowe benefity po okresie próbnym: karta przedpłacona Edenred, pakiet medyczny lub karta Multisport 

Rekrutacja trwa do 9 stycznia 2026r. 

Składa się z trzech etapów: rozmowy online, zadania rekrutacyjnego i rozmowy stacjonarnej. 

Jeżeli czujesz, że chcesz spróbować swoich sił i spełniasz wymagania, aplikuj przesyłając CV oraz kilka zdań w treści maila z odpowiedzią na pytanie: dlaczego chcesz dołączyć do Fundacji Avalon. W tytule wiadomości wpisz „Rekrutacja – Asystent lub Asystentka ds. PR” 

Zgłoszenie wyślij na adres: [email protected]  

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon”. 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon- Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 349 97 71, 796 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected] 

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystenta lub Asystentki ds. PR, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. 

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.