×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    Przejdź do głównej zawartości

    KAMPANIA
    EXTRASPRAWNI

    KAMPANIA

    EXTRAsprawni 2020 – to kolejna odsłona kampanii społecznej projektu Avalon Extreme.

    Hasło przewodnie „Wystarczy zacząć” niesie w sobie zachętę do tego, by nie uznawać swojej niepełnosprawności lub innych przeszkód za słabości, podjąć wyzwanie, zrobić pierwszy krok i ruszyć w drogę do aktywności życiowej i samorealizacji.

    Kampania kierowana jest szeroko, zachęca do rozwijania sportowych pasji i realizacji marzeń, pomimo wszelkich życiowych przeciwności. Premiera spotu w TV i Internecie miała miejsce 23 grudnia 2020 roku.

    ZOBACZ NASZE SPOTY!

    SEBASTIAN LUTY

    Prezes Fundacji Avalon, pomysłodawca
    i ambasador Avalon Extreme

    Czy Sebastian ma jakieś słabości?

    Na pewno muzyka, od zawsze miał do niej słabość…ale największa to RAJDY! Szybkość i adrenalina to coś, czego nie potrafi sobie odmówić! Dzięki temu zaraża swoją pasją innych! Niepełnosprawność to nie koniec świata.

    „Polacy postrzegają osoby z niepełnosprawnością jako słabe, gorsze i często się nad nimi litują. My, pokazując im naszą EXTRAsprawność, chcemy udowodnić, że możliwości osób z niepełnosprawnością nie można umniejszać, że dzięki pracy i determinacji mogą być niedoścignieni w wielu sferach życia” – podkreśla Sebastian Luty.

    SZYMON KLIMZA

    Multisportowiec, ambasador avalon extreme

    Szymon od dziecka uwielbia hamburgery, po prostu ma do nich słabość – inne dania mogłyby dla niego nie istnieć. Ale to nie przeszkadza mu utrzymać formę i EXTRAsprawność, bo jego największą słabością jest CROSSFIT! Ciężko wygonić go z siłowni, trenuje codziennie z ogromną pasją.

    „Swoją osobą mogę pokazywać, że jestem aktywny sportowo. Pracuję zawodowo na co dzień. Wziąłem ślub na wózku, mam rodzinę. Nie ma dla mnie żadnych barier. Najważniejsze jest to, żeby zacząć pracę od siebie!” – mówi Szymon Klimza.

    SYLWESTER WILK

    Trener, sportowiec, ambasador avalon extreme

    Sylwester uwielbia tatuaże, pokrywają one już znaczną część jego ciała i ciągle pojawiają się nowe – to oczywiste, że ma do nich słabość. Ale to, co napędza go do działania na co dzień, to SPORT, najlepiej w dużych dawkach! Skacze, biega, wspina się, trenuje i motywuje innych do aktywności.

    „Pokazujemy, że niczym się nie różnimy. Współpracuję z wieloma osobami z branży fitness i często jestem sprawniejszy od nich. To efekt treningów, pracy, determinacji i tego, że w jakimś momencie swojego życia zrobiłem pierwszy krok. Wystarczy zacząć!” – zachęca Sylwester Wilk.

    ExSTRASPRAWNI 2020

    W Avalon Extreme pytając trójkę bohaterów kampanii, osób z niepełnosprawnościami, o ich słabości, w przekorny sposób chcemy pokazać, że wszyscy jesteśmy tacy sami, a największymi słabościami każdego z nas są nasze życiowe pasje.

    „Poprzez projekty Helpuj.pl, Avalon Active, czy Avalon Extreme, umożliwiamy osobom z niepełnosprawnościami i przewlekle chorym „nowy początek”, wskazanie drogi ku aktywności, samorealizacji, niezależności i życiowej satysfakcji” – zauważa Krzysztof Dobies, dyrektor generalny Fundacji Avalon.

    Krzysztof Zalewski, który bez wahania wsparł kampanię EXTRAsprawnych, nie ukrywa swojej satysfakcji z udziału w tym unikatowym projekcie.

    „Bardzo się ucieszyłem, że mogę wziąć udział w tak ważnej, ciekawej i potrzebnej inicjatywie. To prawda, początki są trudne i najciężej jest zacząć. Jak się jednak wykona pierwszy krok, z każdym kolejnym jest łatwiej.”

    EXTRASPRAWNI 2019

    Ideą projektu w 2019 roku było pokazanie, że sport uprawiany przez osoby z niepełnosprawnościami jest równie emocjonujący i godny uwagi, jak sport osób pełnosprawnych. W kampanii zaprezentowaliśmy, że wysiłek i zaangażowanie sportowców z niepełnosprawnościami oraz sprawnych są takie same.
    Ciężka praca, pasja, dążenie do wyznaczonego celu łączą jednych i drugich. Od momentu powstania projektu Avalon Extreme mocno podkreślamy, że sport uprawiany przez osoby z niepełnosprawnością jest równie atrakcyjny i spektakularny.

    EXTRASPRAWNI 2018

    Celem projektu było upowszechnianie pozytywnych postaw społecznych wobec osób z niepełnosprawnościami i wiedzy dotyczącej niepełnosprawności. Kampania ukazywała, że osoba z niepełnosprawnością nie jest gorsza od osoby pełnosprawnej – ma ona takie same prawa i powinna mieć takie same możliwości rozwoju, zarówno w sferze aktywności społecznej, jak i sportowej.
    Akcja miała za zadanie pokazać, że ograniczenia istnieją przede wszystkim w świadomości zarówno osób z niepełnosprawnościami, jak i pełnosprawnych.