Przejdź do głównej zawartości

Zobacz jacy jesteśmy

Szukamy Asystenta lub Asystentki ds. www

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN i zmianę ich postrzegania w polskim społeczeństwie. 

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Asystenta lub Asystentki, którzy zasilą rozwijający się zespół odpowiedzialny za obsługę strony internetowej Fundacji. 

Jeśli czujesz, że to jest obszar, w którym chcesz się rozwijać, a zakres obowiązków oraz wymagania odpowiadają Twoim możliwościom i kwalifikacjom, to napisz do nas. 

Zakres obowiązków: 

  • bieżąca publikacja oraz aktualizacja i weryfikacja treści na stronie internetowej Fundacji Avalon: aktualności, artykułów, ogłoszeń o pracę, wydarzeń itp.;  
  • współpraca z działem komunikacji i promocji oraz działami merytorycznymi w zakresie weryfikacji treści, ich aktualizacji i publikacji; 
  • redagowanie treści zamieszczanych na stronie www fundacji, pisanie treści aktualności na stronę, zamawianie grafik;  
  • dbanie o dostępność cyfrową materiałów zamieszczanych na stronie internetowej; 
  • planowanie i wysyłanie wiadomości webpush;  
  • kontakt z autorami treści publikowanych na stronie Fundacji oraz podmiotami zewnętrznymi wspierającymi obsługę strony internetowej fundacji; 
  • identyfikacja błędów na stronie internetowej i stały nadzór nad stroną; 
  • nastawienie na osiągnięcie stawianych celów komunikacyjnych i promocyjnych; 
  • przygotowywanie raportów. 

Wymagania:  

  • skrupulatność, systematyczność i dbałość o szczegóły; 
  • komunikatywność i dobra znajomość języka polskiego w piśmie; 
  • nastawienie na osiągnięcie celów; 
  • dobra znajomość programów z zakresu pakietu biurowego (word, excel, outlook); 
  • umiejętność pracy w zespole; 
  • znajomość zasad pracy w trybie projektowym. 

Mile widziane:

  • lekkie pióro; 
  • znajomość środowiska Wordpress; 
  • doświadczenie w pracy z programami do zarządzania zadaniami; 
  • znajomość zagadnień z zakresu dostępności cyfrowej; 
  • zainteresowanie problematyką niepełnosprawności. 

Oferujemy: 

  • zatrudnienie na pełny etat – Umowę o pracę, umowa zlecenie, B2B; 
  • możliwość pracy hybrydowej; 
  • pracę w przyjaznym zespole nastawionym na wsparcie i rozwój; 
  • możliwość współtworzenia działań o znaczeniu społecznym; 
  • możliwość realizacji dodatkowych, ciekawych projektów w dziale komunikacji i promocji; 
  • dodatkowy urlop na szkolenia; 
  • wynagrodzenie: 5133 brutto; 
  • dodatkowe benefity po okresie próbnym: karta przedpłacona Edenred, pakiet medyczny lub karta Multisport. 

Rekrutacja trwa do 9 stycznia 2026r., składa się z dwóch etapów: rozmowy online i stacjonarnej. 

Jeżeli czujesz, że chcesz spróbować swoich sił i spełniasz wymagania, aplikuj przesyłając CV oraz kilka zdań w treści maila z odpowiedzią na pytanie: dlaczego chcesz dołączyć do Fundacji Avalon. W tytule wiadomości wpisz „Rekrutacja – Asystent lub Asystentka ds. www” 

Zgłoszenie wyślij na adres: [email protected]  

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon”. 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon- Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 349 97 71, 796 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected] 

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystenta lub Asystentki ds. www, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. 

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.