Przejdź do głównej zawartości

Zobacz jacy jesteśmy

Szukamy Starszego Specjalisty lub Starszej Specjalistki ds. Rozwoju projektu (umowa o zastępstwo)

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN i zmianę ich postrzegania w polskim społeczeństwie.

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Starszego Specjalisty lub Starszej Specjalistki, którzy zasilą rozwijający się zespół odpowiedzialny za realizację projektu w zakresie dzieci z niepełnosprawnością.

Jeśli czujesz, że to jest obszar, w którym chcesz  się rozwijać, a zakres obowiązków oraz wymagania odpowiadają Twoim możliwościom i kwalifikacjom, to napisz do nas.

Twoje obowiązki w Projekcie:

  • Współpraca z przedszkolami, szkołami specjalnymi/integracyjnymi, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i innymi podmiotami świadczącymi usługi dla dzieci.
  • Organizacja pracy zespołu terapeutycznego – zarządzanie wnioskami urlopowymi, planowanie i kontrola harmonogramów pracy, weryfikacja czasu pracy, przygotowywanie i prowadzenie zebrań, dbanie o efektywny przepływ informacji w zespole.
  • Koordynacja współpracy międzydziałowej – utrzymywanie bieżącego kontaktu z działem recepcji oraz działem rehabilitacji dla dorosłych w celu zapewnienia płynności procesów organizacyjnych.
  • Nadzór nad dokumentacją medyczną – kontrola poprawności i kompletności opinii, diagnoz, kart beneficjentów oraz ewaluacji.
  • Rozwój oferty terapeutycznej Centrum Aktywnej Rehabilitacji dla dzieci – inicjowanie i planowanie nowych rozwiązań terapeutycznych oraz rekomendowanie zakupu nowego sprzętu.
  • Koordynacja spraw sprzętowych – wyszukiwanie ofert, współpraca z dostawcami i handlowcami, nadzór nad obsługą posprzedażową sprzętu terapeutycznego.
  • Rozwiązywanie sytuacji problemowych – reagowanie na zgłoszenia beneficjentów, rozpatrywanie reklamacji i zapewnianie wysokiego poziomu obsługi.
  • Raportowanie i analizy – przygotowywanie miesięcznych zestawień sprzedażowych usług rehabilitacyjnych dla dzieci, tworzenie raportów
  • Przygotowywanie merytoryczne projektów dotacyjnych w tematyce działu we współpracy z działem dotacji.
  • Przygotowywanie umów i nadzór nad realizacją ustaleń z kontrahentami/partnerami wynikających wprost z podpisanych umów.
  • Dbanie o dokumentacje w projekcie – administracja działań związanych z obszarem rehabilitacji i rozliczanymi projektami
  • Inicjowanie nowych projektów, nawiązywanie współprac z potencjalnymi partnerami, firmami i instytucjami

Wymagania:

  • Wiedza z zakresu tematyki dzieci z niepełnosprawnością (intelektualna, ruchowa – wrodzona i nabyta).
  • Znajomość sektora organizacji pozarządowych oraz doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
  • Doświadczenia w przygotowaniu umów, pism oficjalnych, brief, zapytań ofertowych.
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu partnerów i patronatów merytorycznych.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów w samodzielnych działaniach, decyzyjność i odpowiedzialność.
  • Umiejętność strategicznego, kreatywnego i innowacyjnego myślenia.
  • Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz otwartość w kontakcie bezpośrednim.

Co oferujemy:

  • Pracę z perspektywą rozwoju, podnoszenia kompetencji, udziału w szkoleniach.
  • Decyzyjność i samodzielność w działaniu, możliwość realizowania własnych projektów.
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu – umowa na zastępstwo.
  • Wynagrodzenie w przedziale 7834 zł brutto – 8203 zł brutto, w zależności od kompetencji i doświadczenia.
  • Pracę w systemie hybrydowym, stacjonarnie: Warszawa.
  • Dodatkowe benefity po okresie próbnym (karta prepaid Edenred, pakiet medyczny PZU Zdrowie lub karta Multisport).
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w jednej z największych organizacji działającej na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, która daje poczucie realnej zmiany codzienności osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych.

Rekrutacja trwa do 10.12.2025  r.

Składa się z dwóch etapów: rozmowy online i stacjonarnej.

Jeżeli czujesz, że chcesz spróbować swoich sił i spełniasz wymagania, aplikuj przesyłając CV oraz kilka zdań w treści maila z odpowiedzią na pytanie: dlaczego chcesz dołączyć do Fundacji Avalon. W tytule wiadomości wpisz „Rekrutacja – Starszy Specjalista lub Starsza Specjalistka  ds. Rozwoju projektu”

Zgłoszenie wyślij na adres: [email protected] 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon”.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon- Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 349 97 71, 796 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Starszego Specjalisty lub Starszej Specjalistki ds. Rozwoju projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.