Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki
  • Chcemy oficjalnie podzielić się informacją, iż dział Avalon Active, dawniej Rehabilitacja zyskał nową szatę graficzną. Od teraz szukając naszych propozycji Czytaj więcej...
  • Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji miejsce pracy: Warszawa Czytaj więcej...
  • Obecnie do współpracy poszukujemy : TERAPEUTY ZAJĘCIOWEGO   Aktualnie rozpoczynamy innowacyjny projekt, który łączy w sobie tradycyjną rehabilitacje leczniczą z rożnymi Czytaj więcej...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiana Regulaminu gromadzenia i wydatkowania środków pieniężnych w ramach subkont 2

Zmiana Regulaminu gromadzenia i wydatkowania  środków pieniężnych w ramach subkont beneficjentów w ramach działalności statutowej prowadzonej przez Fundację Avalon.


W celu doprecyzowania zapisów regulaminu, zgodnie z pkt 21 regulaminu informujemy o zmianie pkt 16 i 17 regulaminu.  

Pkt 16 otrzymuje brzmienie:

16. 

a. Po wygaśnięciu/rozwiązaniu Porozumienia Beneficjent ma dodatkowych 60 dni kalendarzowych, liczonych od daty wygaśnięcia/rozwiązania Porozumienia na wykorzystanie zgromadzonych na jego subkoncie środków, zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej.

b. W przypadku śmierci Beneficjenta – z zastrzeżeniem pkt 16c Regulaminu - środki zgromadzone na jego subkoncie zostają do dyspozycji Rodziny przez okres 180 dni kalendarzowych, liczonych od daty zgonu.

c. Rodzina lub opiekun prawny Beneficjenta poinformuje Fundację - drogą mailową, telefoniczną lub listowną - o śmierci Beneficjenta w terminie do 30 dni kalendarzowych, liczonych od daty zgonu.

d. Po  upływie powyższych okresów lub w przypadku braku informacji z pkt 16c w termie, środki zgromadzone na koncie Beneficjenta będą przeznaczone przez Fundację na rzecz innych Beneficjentów lub zostaną wydatkowane w inny sposób zgodnie ze statutem Fundacji.

 

Pkt 16 otrzymuje brzmienie:

17. W przypadku śmierci Beneficjenta, wpłaty darowizn otrzymane po dacie zgonu będą przeznaczone przez Fundację na rzecz innych Beneficjentów lub zostaną wydatkowane w inny sposób zgodnie ze statutem Fundacji.

- W przypadku gdy data zgonu zawiera się w okresie 01.01-31.04 (okres przekazywania przez podatników 1% podatku), przy księgowaniu otrzymanych wpłat, w przypadku braku możliwości ustalenia szczegółowej daty wpłaty, Fundacja zachowa zasadę proporcjonalności sumy wpłat do wyżej wymienionego okresu.

Odsłony: 4410
Ulotkę wygenerowano: 62
Ulotkę wysłano mailem: 0

opp fundacja 750200 uruchom 1

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BGŻ BNP Paribas

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a