Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

Poszukujemy osoby na stanowisko: 

Recepcjonisty/ki Fundacji

miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • obsługa osobista, mailowa, telefoniczna Beneficjentów Fundacji
  • bieżąca obsługa spraw związanych z codziennym funkcjonowaniem Fundacji oraz wsparcie pracowników biura
  • udzielanie informacji dotyczących aktualnych projektów Fundacji
  • obsługa wizyt pacjentów - zapisywanie pacjentów na zabiegi i konsultacje - pobieranie płatności, wystawianie faktur, dbanie o sprawny obieg dokumentacji medycznej
  • odbieranie/ wysyłanie poczty i przesyłek kurierskich
  • branie aktywnego udziału w rozwoju i promocji działalności Fundacji

Jesteś odpowiednim/nią kandydatem/tką, jeśli:

  • Lubisz pracę z ludźmi i chętnie im pomagasz
  • Serdeczność, wyrozumiałość i życzliwość to Twoje naturalne cechy
  • Jesteś dobrze zorganizowany/a i nie przeraza Cię punktualność
  • Nie boisz się wyzwań i kreatywnie podchodzisz do codziennych sytuacji
  • Praktycznie posługujesz się pakietem Microsoft Office oraz programem Outlook
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością

Sprawdź czy szukamy Ciebie!!!

Oferujemy interesującą pracę w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi. Szereg możliwości pożytecznego spędzania czasu i wykorzystywania swojej energii. Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości 2 300 zł netto. Praca zmianowa od poniedziałku do piątku: godz.: 8-16 lub 13-21, mile widziani studenci studiów zaocznych

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę na powyższym stanowisku

prześlij swoje CV na adres:

[email protected]

w tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: Recepcjonisty/ki Fundacji

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Recepcjonisty/ki Fundacji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.

Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania. 

Odsłony: 1248
Ulotkę wygenerowano: 4
Ulotkę wysłano mailem: 0

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a