Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

Drodzy Podopieczni,

oddajemy w Wasze ręce nowe narzędzie do gromadzenia środków na subkoncie. Już od poniedziałku 21.01.2019 Darczyńcy mogą wspierać Was, dokonując płatności za pomocą systemu BLIK. Tak samo jak w przypadku PayU poprzez ikonkę BLIK Darczyńca będzie mógł wesprzeć konkretną osobę.

blik

Co to jest BLIK?

BLIK jest sposobem płatności dostępnym w aplikacji mobilnej: Alior Banku, Banku Millennium, Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego, mBanku, PKO Banku Polskiego, Getin Banku, a także T-Mobile Usługi Bankowe, Orange Finanse, Raiffeisen Polbank, Credit Agricole i Bank Pekao S.A.

Jak wpłacić darowiznę korzystając z BLIKA?

  • W zakładce Podopiecznego lub Darowizna z metod płatności wybieramy ikonkę BLIKA.
  • Wypełniamy formularz
  • Przepisujemy kod BLIK z aplikacji banku i klikamy „Zapłać”.
  • Potwierdzamy transakcję PINem w aplikacji banku.
  • Gotowe!

Aby zacząć korzystać z BLIKA, należy pobrać na telefon aplikację mobilną banku, w którym posiadamy konto. Pamiętajmy o wcześniejszym sprawdzeniu, czy nasz bank udostępnia swoim klientom BLIKA. BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android, iOS oraz Windows Phone. Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi).

W razie pytań, bardzo prosimy o kontakt z naszym Działem Subkont: [email protected], tel. 22 266 82 36 / 801 011 823

Odsłony: 1333
Ulotkę wygenerowano: 22
Ulotkę wysłano mailem: 0

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a