Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

Rozglądasz się za ciekawą i rozwijającą pracą w organizacji pozarządowej? Mamy dla Ciebie propozycję :)

Portal crowdfundingowy Helpuj.pl prowadzony przez Fundację Avalon poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko 

 

asystenta/asystentki portalu Helpuj.pl

 

To może być strzał w dziesiątkę, zwłaszcza jeśli:

  • empatia to jedna z Twoich głównych cech;
  • widzisz się w roli osoby odpowiedzialnej za kontakt z Użytkownikami - mailowy, telefoniczny oraz za pośrednictwem portalu internetowego;
  • lubisz zbierać informacje i dzielić się zdobytą wiedzą w celu opracowania najlepszych rozwiązań.

W pracy na tym stanowisku przydadzą się również umiejętności komunikacyjne, asertywność i pomysłowość. Wiedzę teoretyczną oraz znajomość dobrych praktyk dostaniesz od nas. Dajemy możliwość połączenia obowiązków z zakresu moderacji treści oraz edukacji fundraisingowej, co gwarantuje zdobycie i rozwijanie wielu praktycznych umiejętności. Jedno jest pewne: w tej pracy nie będziesz się nudzić.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00,
  • wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości min. 2 447 zł netto,
  • opiekę medyczną,
  • kartę sportowo-kulturalną,
  • własne biurko ;) w towarzystwie pozytywnego zespołu (budynek przy ul. Domaniewskiej 50A w Warszawie, dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową).

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/chciałabyś podjąć pracę (nawet od zaraz), prześlij swoje CV na adres: [email protected].

W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: asystent/asystentka portalu Helpuj.pl.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon”.

 

logo helpuj avalon 2 WYBRANE malutkir

 

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji”.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 349 97 71, 796 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystenta/tkę Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.

Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.

 

Odsłony: 304
Ulotkę wygenerowano: 13
Ulotkę wysłano mailem: 0