Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa administracyjna spraw związanych z działem medycznym
  • udzielanie informacji dotyczących rehabilitacji w Fundacji
  • zapisywanie pacjentów na zabiegi i konsultację- pobieranie płatności, wystawianie rachunków
  • dbanie o sprawny obieg, porządkowanie i archiwizację dokumentacji projektowej
  • branie aktywnego udziału w rozwoju i promocji działalności Fundacji

Jesteś odpowiednim/nią kandydatem/tką, jeśli:

  • Jesteś osobą punktualną, dobrze zorganizowaną
  • Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz
  • Masz doświadczenie w marketingu usług medycznych
  • Jesteś osobą dyspozycyjną, praca zmianowa: godz: 8-16 lub 13-21
  • Cechuje Cię pozytywne podejście i wyrozumiałość dla pacjentów
  • Kreatywnie rozwiązujesz pojawiające się wyzwania
  • Praktycznie posługujesz się pakietem Microsoft Office oraz programem Outlook
  • Lubisz pracę z ludźmi i masz doświadczenie w takiej pracy (mile widziane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi)
  • Masz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów zaocznych

Szukamy Ciebie!!! Oferujemy interesującą pracę w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi. Szereg możliwości pożytecznego spędzania czasu i wykorzystywania swojej energii. Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości 2 300 zł netto.

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę na powyższym stanowisku

prześlij swoje CV na adres:

[email protected]

w tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.

Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.  

Odsłony: 1490
Ulotkę wygenerowano: 22
Ulotkę wysłano mailem: 0

Masz pytanie? Prześlij prośbę o kontakt:

Temat kontaktu *

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa dodatkowej zgody także w celach marketingowych i promocyjnych oraz statystycznych administratora danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego. Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się tutaj.

e-pity po prostu

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a