§1 Postanowienia ogólne
- Serwis internetowy działający pod głównym adresem www.fundacjaavalon.pl, zwany dalej „Serwisem” prowadzony jest przez AVALON – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, z siedzibą w Warszawie przy ul. Michała Kajki 80/82/1, 04-620 Warszawa, wpisaną do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej pod nr KRS: 0000270809, zwaną dalej „Fundacją”,
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa warunki korzystania z Serwisu,
- Zadaniem Serwisu jest:
- Prezentacja informacji o działalności Fundacji oraz bieżących projektach realizowanych przez Fundację,
- Umożliwienie logowania do panelu subkonta beneficjenta pod adresem: subkonta.fundacjaavalon.pl,
- Dostęp do aktualnej bazy beneficjentów Fundacji zamieszczonych w Serwisie,
- Korzystanie i logowanie się do Forum Dyskusyjnego,
- Wparcie działalności statutowej Fundacji dokonywanej za pośrednictwem PayU,
- Kontakt bezpośrednio z pracownikiem Fundacji poprzez formularz kontaktowy.
§2 Subkonto
- Serwis umożliwia logowanie beneficjenta Fundacji, zwanego dalej „Użytkownikiem” do panelu beneficjenta, zwanego dalej „Panelem”.
- Użytkownikiem Panelu jest osoba, na rzecz której zostało założone subkonto po wcześniejszym podpisaniu Porozumienia i Regulaminu subkonta.
- Logowanie do Panelu subkonta Użytkownika odbywa się za pomocą strony Serwisu pod adresem: subkonta.fundacjaavalon.pl. Użytkownik w celu zalogowania otrzymuje login (numer subkonta nadany przez Fundację) oraz hasło (numer PESEL użytkownika), które może zostać przez niego zmienione.
- Logowanie do panelu umożliwia sprawdzenie aktualnego stanu subkonta, daje również dostęp do aktualnych dokumentów oraz do informacji o bieżących zmianach w dokumentach dotyczących subkonta, jak również informacji o aktualnych działaniach prowadzonych przez Fundację.
- Fundacja w ramach subkonta umożliwia użytkownikowi korzystanie z dodatkowych programów donacyjnych:
- Program FaniMani - umożliwia użytkownikom serwisu gromadzenie środków finansowych poprzez wykonywanie zakupów po wcześniejszym założeniu konta i zalogowaniu się na platformie opracowanej przez Fundację FaniMani. Platforma opracowana przez Fundację FaniMani dostępna jest pod adresem: www.fanimani.pl. Regulamin dotyczący korzystania z FaniMani dostępny jest dla Użytkownika w Serwisie Fundacji pod adresem: Regulamin FaniMani
- Program Charytatywni Allegro - umożliwia zbieranie środków na rzecz Podopiecznych Fundacji oraz na cele statutowe Fundacji drogą aukcji charytatywnych. Program Charytatywni Allegro dostępny jest pod adresem: http://charytatywni.allegro.pl/ , regulamin korzystania z serwisu Charytatywni Allegro dla podopiecznych Fundacji Avalon dostępny jest dla Użytkownika Serwisu Fundacji pod adresem: Regulamin Charytatywni Allegro
§3 Płatności PayU
- Serwis umożliwia dokonywanie płatności na rzecz Fundacji w celu wsparcia jej działalności statutowej, jak również wsparcia wybranego beneficjenta Fundacji posiadającego subkonto.
- Płatności obsługiwane są przez serwis płatności internetowych PayU.pl
- Przekierowanie do serwisu PayU.pl następuje przez kliknięcie przycisku PayU umieszczonego w Serwisie fundacji.
- Wszelkie płatności obsługiwane przez PayU.pl wyrażone są w PLN.
- W ramach płatności PayU można dokonać płatności korzystając z następujących metod: przelew elektroniczny, przelew tradycyjny, płatność kartą płatniczą: Visa, Mastercard (lista banków oraz kart kredytowych i debetowych obsługujących PayU dostępna jest tutaj)
- Szczegóły dokonywanych transakcji zawiera Regulamin PayU dostępny w serwisie www.PayU.pl
§4 Ochrona danych osobowych
-
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż przekazane przez użytkowników dane w ramach wymienionych w niniejszym regulaminie form działania Serwisu będą przetwarzane w związku z realizowanymi usługami oraz w celach związanych z rejestracją w serwisie subkonta.fundacjaavalon.pl.
-
Korzystanie z powyższych form jest równocześnie zgodą na przetwarzanie przekazanych danych osobowych.
-
Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82/1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
-
Administratorem danych w ramach usługi płatności PayU jest właściciel serwisu www.PayU.pl
-
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych i promocyjnych, a także w celach kontaktowych oraz statystycznych realizowanych przez administratora danych.
-
Dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
-
W razie wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody dane w zakresie imienia, nazwiska, wizerunku będą udostępnione sponsorom Fundacji Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym w ich celach promocyjnych i reklamowych.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
-
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Serwisu.
§5 Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji w Serwisie i jest dostępny w stopce na stronie głównej Serwisu oraz pod adresem http://fundacjaavalon/regulamin.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu bez wcześniejszego informowania Użytkownika.
- Zmiany Regulaminu są wiążące dla Użytkowników z chwilą ich publikacji w serwisie.
- Fundacja nie odpowiada za przerwy w dostępie do Serwisu.
- Fundacja ma prawo zaprzestać prowadzenia którejkolwiek z wyżej wymienionych form działalności.
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu, bądź wyżej wymienionych form działalności należy kierować pod adres e-mail [email protected] . Rozpatrywane będą one w terminie 14 dni od przesłania reklamacji na podany powyżej adres.