Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

 

 

 

1. Jak się zapisać na rehabilitację?

 

Skontaktuj się z nami: [email protected] / tel. 22 349 97 71 / kom. 796 324 328 i zapisz się na bezpłatną konsultację prowadzoną przez naszego fizjoterapeutę.

Podczas konsultacji rehabilitant, na podstawie badania fizjoterapeutycznego oraz danych zebranych podczas wywiadu, ustali wraz z Tobą cel i program rehabilitacji.

 

 

2. Co przynieść na pierwszą wstępną konsultację z rehabilitantem?

 

Na konsultację potrzebne jest orzeczenie o niepełnosprawności (oryginał), dokumentacja medyczna (wypis ze szpitala, badania RTG, CD z badaniem) oraz opisy wyników badań.

 

 

3. Czy jest potrzebne skierowanie na rehabilitację?

 

Aby rozpocząć rehabilitację potrzebne jest zaświadczenie o braku przeciwwskazań do rehabilitacji, o które można poprosić lekarza prowadzącego albo lekarza pierwszego kontaktu. Zaświadczenie jest ważne przez 6 miesięcy po tym czasie trzeba przynieść nowe. Nie mamy lekarza, dlatego jest potrzebne zlecenie rehabilitacji (zaświadczenie).

Informacja o rehabilitacji w naszej placówce do przekazania lekarzowi jest dostępna tutaj.

 

 

4. Do czego jest potrzebne orzeczenie o niepełnosprawności?

 

Orzeczenie jest ważne przy odpłatności za rehabilitację. Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności ruchowej mogą skorzystać z rehabilitacji dofinansowanej przez Fundację (bez względu na stopień). Osobom bez orzeczenia możemy zaproponować rehabilitację odpłatną.

 

 

5. Do kiedy można odwołać zajęcia?

 

Zajęcia można odwołać najpóźniej dzień wcześniej do godziny 21.00 (można odwołać telefonicznie, mailowo, przez sms).

 

 

6. Na jak długo można odwołać stały termin rehabilitacji bez utraty tego terminu?

 

Stały termin można odwołać do 3 tygodni.

 

 

7. Czym różni się stały termin rehabilitacji od pojedynczej wizyty?

 

Pojedynczy termin jest aktualny wyłącznie tego danego dnia na daną godzinę, na którą są Państwo zapisani. Umawiając takie pojedyncze wizyty można dostosowywać intensywność, godziny zajęć do swoich planów.

 

Stały termin np. w środy od danej daty oznacza, że mają Państwo zajęcia co tydzień, w każdą środę, na daną godzinę, z danym fizjoterapeutą.

 

 

8. Czy można zmienić stały termin?

 

Tak, w zależności od wolnych miejsc. Można także dodać, bądź odjąć termin rehabilitacji. Zmiany terminu dokonuje się mailowo, telefonicznie, bądź osobiście w Recepcji Fundacji.

 

 

9. Jak uzyskać rabat na zakup karnetu przez polecenie rehabilitacji?

 

Polecając naszą rehabilitację innej osobie otrzymasz rabat 10%. Jeśli polecisz naszą rehabilitację dwóm osobom, otrzymasz rabat 15%. Jeśli trzem osobom - rabat 20%. Rabat jest jednorazowy na zakup jednego karnetu. Osoba, której rehabilitacja została polecona, przy zakupie karnetu powinna powiedzieć, kto polecił jej rehabilitację.

 

 

10. Z jakich zabiegów można skorzystać w Fundacji?

 

Prowadzimy indywidualne zajęcia z rehabilitantem w tym: kinezyterapię (czyli ćwiczenia indywidualne różnymi metodami), masaże, terapię manualną, rehabilitację w wodzie, z fizykoterapii stosujemy zabiegi elektroterapii i elektrostymulacji. Więcej na temat metod z jakich korzystamy znajdziesz tutaj.

Odsłony: 13142
Ulotkę wygenerowano: 0
Ulotkę wysłano mailem: 0

Masz pytanie? Prześlij prośbę o kontakt:

Temat kontaktu *

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa dodatkowej zgody także w celach marketingowych i promocyjnych oraz statystycznych administratora danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego. Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się tutaj.

e-pity po prostu

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a