Przejdź do głównej zawartości

Specjalista/Specjalistka ds. zamówień i administracji

Dołącz do naszego zespołu na stanowisku Specjalisty ds. Zamówień i Administracji i bądź częścią jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce. Nasza misja to nie tylko praca – to szansa na bycie częścią organizacji, która realnie zmienia życie innych. Razem pokonujemy bariery! Co nas wyróżnia? Ciągłe poszukiwanie nieszablonowych rozwiązań, dynamiczne projekty i zaangażowanie w zmianę społeczną. Jeśli chcesz być częścią tej misji i jednocześnie czerpać satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, to czekamy na Ciebie!


Do naszego Działu Administracji i HR prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. zamówień i administracji.

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Prowadzenie i obsługa zamówień dla Fundacji, w tym opisywanie faktur dotyczących zamówień.
  • Dokonywanie reklamacji i zwrotów.
  • Wyszukiwanie i porównywanie ofert dotyczących zamówień.
  • Nadzór nad sprzętem służbowym, rozdysponowywanie sprzętu, archiwizacja protokołów przekazania sprzętu.

Wyślij do nas CV, jeśli:

  • Masz doświadczenie w obszarze Administracji.
  • Posługujesz się programem Excel w stopniu umożliwiającym prowadzenie baz danych, ewidencji.
  • Posiadasz rozwinięte umiejętności zarządzania sobą w czasie, jak również umiejętności współpracy w zespole.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale jeśli jesteś zdolny/zdolna i gotowy/gotowa do nauki, również zachęcamy do aplikowania.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Posiadamy fajny, różnorodny, dynamiczny i wspierający zespół, w którym dobrze się pracuje.
  • Będziesz pracować w dużej i uznanej, a jednocześnie jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce.
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę.
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze administracji w organizacji pozarządowej.
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce.
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.
  • U nas masz elastyczność – część pracy możesz wykonywać w zaciszu domowym, dzięki czemu lepiej zrównoważysz życie zawodowe i prywatne.


Planowane zatrudnienie od zaraz.


Swoje CV podeślij na adres [email protected], w tytule maila wpisując stanowisko: Specjalista ds. zamówień i administracji, w treści maila prosimy o podanie oczekiwań finansowych. W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. zamówień i administracji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.