×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    Przejdź do głównej zawartości
    Czas czytania: 4 min

    Specjalista/specjalistka ds. płatnej promocji

    Masz głowę pełną pomysłów i interesujesz się tematami społecznymi? Wiesz w jaki sposób prowadzić efektywną komunikację w mediach społecznościowych? Masz wysoką wrażliwość na drugiego człowieka i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens?

    Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie!

    Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!

    Do naszego Zespołu Komunikacji i Promocji prowadzimy rekrutację na stanowisko:

    Specjalisty lub Specjalistki ds. płatnej promocji

    Do Twoich zadań będzie należało:

    • Opracowywanie i wdrażanie kampanii reklamowych z naciskiem na content w Meta Ads, TikTok Ads i Google Ads, YT.
    • Projektowanie i realizacja działań zwiększających zasięg oraz świadomość Fundacji Avalon w przestrzeni digitalowej poprzez treści.
    • Tworzenie interesujących treści i skuteczne zarządzanie profilami w mediach społecznościowych z uwzględnieniem specyfiki każdej platformy.
    • Opracowywanie pomysłów, strategii oraz scenariuszy do materiałów wideo na potrzeby social media.
    • Planowanie harmonogramów publikacji, analiza efektywności kampanii oraz optymalizacja treści w oparciu o wyniki.
    • Pisanie tekstów (krótkie i dłuższe formy) na stronę internetową, do mediów społecznościowych, na bloga oraz do newsletterów.
    • Śledzenie najnowszych trendów w marketingu oraz proponowanie nowatorskich rozwiązań.
    • Monitoring i optymalizacja kampanii w zgodzie z wyznaczonymi celami oraz rozliczanie realizowanych projektów reklamowych.

    Wyślij do nas CV, jeśli:

    • Masz doświadczenie w obszarze social mediów, marketingu i PR, ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia kampanii płatnych – przygotowywania i ich optymalizacji
    • Znasz zaawansowane funkcje Facebooka, Instagrama, TikToka, LinkedIn, Twittera i innych serwisów społecznościowych
    • Narzędzia typu Sotrender, Brand24, IMM, Google Analytics, Google Ads nie są dla Ciebie tajemnicą
    • Znasz proste programy graficzne i umiesz tworzyć proste formy video
    • Lubisz analizować podejmowane działania i dążysz do ich optymalizacji
    • Myślenie strategiczne jest Twoją mocną stroną
    • Nie straszna jest Ci praca w zespole
    • Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz
    • Masz rozwinięte kompetencje kulturowe a także wrażliwość społeczną i empatię

    Dlaczego warto do nas dołączyć?

    • Jesteśmy różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje
    • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce
    • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę
    • Weźmiesz udział w realizacji ciekawych, angażujących i nowatorskich projektów
    • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu
    • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w nowoczesnej komunikacji digital
    • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce  
    • Po okresie próbnym, do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych oraz premie okresowe
    • Swoją pracę będziesz mógł/ mogła wykonywać częściowo zdalnie
    • Oferujemy wynagrodzenie w przedziale od 6 156,07 zł do 6 420,12zł brutto w zależności od doświadczenia i kompetencji

    Swoje CV prześlij na adres [email protected], w tytule wpisując Specjalista/ Specjalistka ds. płatnej promocji. W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami, które możemy poprosić o wykonanie prostego zadania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

    Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

    „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalisty lub Specjalistki ds. płatnej promocji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.