Przejdź do głównej zawartości
Czas czytania: 4 min

Specjalista/Specjalistka ds. mediów społecznościowych

Do zespołu Komunikacji i Promocji poszukujemy osoby do prowadzenia komunikacji i promocji w mediach społecznościowych Fundacji Avalon. Jeżeli tematy społeczne są Ci bliskie, umiesz pisać, tworzyć ciekawe treści, lubisz dynamiczne tempo pracy i masz wysoką wrażliwość na drugiego człowieka, to szukamy Ciebie 😊

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Fundacji Avalon, Subkonta (wsparcie finansowe), Projekt Sekson (seksualność i rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością ruchową), Avalon Extreme (sporty ekstremalne), Avalon Kids (działania na rzecz dzieci), Kompleksowe Centrum Poradnicze i Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami.

Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami.

Do Twoich zadań będzie należało między innymi:

  • prowadzenie i promocja działań Fundacji Avalon i jej projektów w mediach społecznościowych skierowane zarówno do osób z niepełnosprawnościami jak i osób pełnosprawnych,
  • przygotowywanie kreatywnych i angażujących treści oraz materiałów,
  • przygotowywanie prostych grafik i formatów video (np. Canva, Kapwing, Frame.io),
  • wyszukiwanie ciekawych tematów do komunikacji,
  • przygotowywanie harmonogramów publikacji,
  • prowadzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych w social mediach,
  • ustalanie mediaplanów, optymalizacja budżetów, raportowanie efektów działań,
  • monitorowanie efektywności podejmowanych działań w oparciu o przyjęte KPI oraz statystyki,
  • współpraca z zespołem, innymi działami oraz podwykonawcami,
  • prowadzenie moderacji,
  • udział w tworzeniu webinarów i spotkań online,
  • obsługa Meta Business Suite, Menedżer reklam,
  • obsługa projektu w ramach działań komunikacyjno-promocyjnych,
  • udział w organizacji, realizacji i komunikacji wydarzeń o różnym charakterze – sportowym, edukacyjnym, warsztatów itp.

Wyślij do nas CV, jeśli:

  • Masz doświadczenie w obszarze social mediów.
  • Lubisz kontakt z ludźmi, sport i inne zajawki.
  • Umiesz się komunikować, pisać angażujące treści, tworzyć kreatywne i różnorodne formaty.
  • Znasz zaawansowane funkcje Facebooka, Instagrama.
  • Znasz także w stopniu umiarkowanym TikToka, LinkedIn, X i inne serwisy społecznościowe.
  • Masz dobrą organizację pracy.
  • Narzędzia typu Sotrender, Brand24, IMM, Meta Business Suite, Menedżer reklam nie są Ci obce.
  • Masz rozwinięte kompetencje kulturowe, a także wrażliwość społeczną i empatię.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Jesteśmy różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem.
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce.
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja.
  • Weźmiesz udział w realizacji ciekawych, angażujących i nowatorskich projektów.
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w nowoczesnej komunikacji digital.
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce.
  • Swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie.
  • Otrzymasz wynagrodzenie w wysokości 6156,07 zł brutto.
  • Po okresie próbnym oferujemy pakiet benefitów pracowniczych oraz premie przyznawane w trybie półrocznym.

Swoje CV z podeślij na adres [email protected], w tytule wpisując Specjalista/-tka ds. komunikacji, promocji i obsługi mediów społecznościowych. W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami, które możemy poprosić o wykonanie prostego zadania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista/ka ds. mediów społecznościowych, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.