Przejdź do głównej zawartości
Czas czytania: 3 min

Asystent/Asystentka ds. social mediów

Jesteś na początku swojej drogi zawodowej? Interesują Cię media społecznościowe, marketing i inne działania promocyjne? Chcesz rozwinąć swoje umiejętności i zdobyć doświadczenie w zakresie komunikacji i promocji w różnych kanałach? Jesteś osobą żywiołową i kreatywną, masz rozwinięte umiejętności organizacyjne, umiesz rozmawiać z ludźmi? Jeżeli na większość z tych pytań odpowiadasz twierdząco, to nasza oferta jest dla Ciebie!

Zakres obowiązków:

  • tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych i nie tylko,
  • publikowanie treści w Internecie i social mediach,
  • przygotowywanie tekstów alternatywnych do grafik i zdjęć,
  • tworzenie krótkich socialowych filmów, montaż, napisy
  • tworzenie drobnych grafik,
  • tworzenie relacji na social mediach,
  • robienie napisów do filmów,
  • moderacja kanałów,
  • tworzenie i pilnowanie harmonogramu publikacji,
  • wyszukiwanie ciekawych i ważnych tematów do publikacji,
  • udział w ustawianiu płatnych kampanii,
  • udział w wydarzeniach,
  • udział w ciekawych projektach o charakterze społecznym,
  • kontakt z podmiotami zewnętrznymi,
  • współpraca z kolegami i koleżankami z działu oraz innych działów Fundacji.

Oczekiwania:

  • orientacja w mediach społecznościowych, znajomość trendów,
  • znajomość Microsoft Office,
  • znajomość funkcji Mety,
  • dobra organizacja pracy,
  • wysokie kompetencje komunikacyjne,
  • ciekawość świata i otwartość na drugiego człowieka,
  • kreatywność,
  • asertywność i umiejętność konfrontowania swoich pomysłów.

Dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Jesteśmy fajnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje.
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce.
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub umowę współpracy. Oferujemy wynagrodzenie w kwocie 4’778,49zł brutto.
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze komunikacji i promocji.
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce.
  • Po okresie próbnym, otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych oraz premie półroczne.

Swoje CV podeślij na adres [email protected], w tytule maila wpisując stanowisko: Asystent/Asystentka ds. social mediów. W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/Asystentka ds. social mediów, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.