Asystent/Asystentka Administracji
Dołącz do naszego zespołu na stanowisku i bądź częścią jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce. Nasza misja to nie tylko praca – to szansa na bycie częścią organizacji, która realnie zmienia życie innych. Razem pokonujemy bariery! Co nas wyróżnia? Ciągłe poszukiwanie nieszablonowych rozwiązań, dynamiczne projekty i zaangażowanie w zmianę społeczną. Jeśli chcesz być częścią tej misji i jednocześnie czerpać satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, to czekamy na Ciebie!
Do Twoich zadań będzie należało:
- Wsparcie Działu Administracji w codziennych zadaniach
- Skanowanie, opisywanie i archiwizowanie dokumentów
- Współpraca z Zarządcą budynku i nadzór nad stanem technicznym biura
- Współpraca z serwisem sprzątającymi nadzór nad stanem porządkowym biura
- Nadzorowanie napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych i serwisowych
- Usuwanie drobnych awarii, wykonanie niewielkich napraw związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym budynku
- Kontakt z firmami świadczącymi usługi dla Fundacji
- Prowadzenie i uzupełnianie stanów magazynowych
- Pozyskiwanie ofert podwykonawczych
- Przygotowanie przesyłek i/lub zwrotów paczek
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Posiadasz zmysł organizacji i umiejętności techniczne.
- Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej w Fundacji w Warszawie.
- Chcesz zdobyć doświadczenie w obszarze Administracji.
- Dobrze się czujesz w pracy biurowej
- Jesteś samodzielna/samodzielny i podejmujesz inicjatywę.
- Cechują Cię systematyczność, rzetelność i sumienność, komunikatywność.
- Łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi i potrafisz zarządzać swoim czasem pracy.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Posiadamy fajny, różnorodny, dynamiczny i wspierający zespół, w którym dobrze się pracuje.
- Będziesz pracować w dużej i uznanej, a jednocześnie jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce.
- Podpiszemy z Tobą umowę o pracę.
- Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
- Rozwiniesz swoje umiejętności i zdobędziesz doświadczenie w obszarze administracji w organizacji pozarządowej.
- Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.
- Proponujemy wynagrodzenie w wysokości 4344 zł brutto po okresie próbnym (okres próbny – 3689 zł brutto).
Planowane zatrudnienie od zaraz.
Swoje CV podeślij na adres [email protected], w tytule maila wpisując stanowisko: Asystentka/Asystent Administracji. W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystentki/Asystenta Administracji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.