Fundacja może udzielić dofinansowania ze środków zgromadzonych na subkoncie po przedstawieniu przez Podopiecznego wniosku o dofinansowanie. Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające poniesione wydatki: paragony fiskalne do kwoty 200 zł, faktury vat, rachunki imienne lub inne zaakceptowane przez Fundację dowody poniesienia wydatku. 

Zgodnie z Regulaminem Fundacji, dokumenty potwierdzające poniesienie wydatku lub konieczności zapłaty powinny być wystawione na Beneficjenta, Reprezentanta lub Osobę Upoważnioną. Aby faktura/rachunek imienny mógł stanowić podstawę dofinansowania powinien zostać wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tak aby identyfikacja Nabywcy była możliwa. W danych nabywcy powinno znaleźć się imię, nazwisko, pełny adres - nazwa ulicy, numer ulicy oraz lokalu, kod pocztowy i miejscowość. Fundacja nie jest nabywcą towarów/usług, dlatego powyższe dokumenty nie mogą być wystawione na Fundację. W polu Nabywcy powinny znajdować się tylko dane dotyczące Nabywcy. Prosimy też pamiętać, żeby na fakturze w polu Nabywcy nie widniał NIP aktywnej działalności gospodarczej.

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!