Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Na kogo mają być wystawione faktury/rachunki?

 

 

Dofinansowania ze środków zgromadzonych na subkoncie Fundacja może dokonać po przedstawieniu przez Podopiecznego wniosku o dofinansowanie. Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające poniesione wydatki: faktury VAT, rachunki imienne, paragony fiskalne lub inne zaakceptowane przez Fundację dowody poniesienia wydatku.

Zgodnie z Regulaminem Fundacji dokumenty potwierdzające poniesienie wydatku lub konieczności zapłaty powinny być wystawione na Beneficjenta, Reprezentanta lub Osobę Upoważnioną. Fundacja nie jest nabywcą towarów/usług, dlatego powyższe dokumenty nie mogą być wystawione na Fundację. W polu dane nabywcy powinny znajdować się tylko dane dotyczące nabywcy. Prosimy też pamiętać o tym żeby na fakturze nie widniał NIP prowadzonej działalności gospodarczej.

Odsłony: 3595
Ulotkę wygenerowano: 0
Ulotkę wysłano mailem: 0

opp fundacja 750200 uruchom 1

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BGŻ BNP Paribas

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a