Jak zmienić adres mailowy przy subkoncie?
Zgodnie z podpisywanym Porozumieniem w sprawie założenia subkonta pomiędzy Fundacją Avalon a Beneficjentem, adres e-mail wskazany w Porozumieniu jest adresem kontaktowym i Beneficjent wyraża zgodę, aby wiadomości przekazywane tą drogą były traktowane przez Fundację jako oświadczenia woli. Dlatego też jednym z warunków założenia subkonta dla niepełnosprawnych i przewlekle chorych dzieci czy dorosłych, jest podanie adresu mailowego. Na wskazany adres mailowy Fundacja przesyła informację o założeniu subkonta, comiesięczne wyciągi ze stanem subkonta, informacje o etapie realizacji wniosków o dofinansowanie czy wydruku ulotek.
Przy subkoncie może być podany tylko jeden oficjalny adres mailowy. Jego zmiana jest możliwa wyłącznie w formie pisemnej – mailowej lub papierowej. Przy zmianie adresu mailowego konieczne jest podanie nowego adresu mailowego.