Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki.

 

Aby uzyskać zgodę na przeprowadzenie akcji kwestarskiej, należy złożyć wniosek u organizatora zbiórki publicznej, czyli w tym wypadku w Fundacji Avalon. Taki wniosek może złożyć zarówno Beneficjent, Reprezentant przy subkoncie, jak i osoba trzecia, która uzyska specjalnie Pełnomocnictwo od Beneficjenta lub Reprezentanta. Wniosek należy złożyć minimum 30 dni przed planowaną datą akcji kwestarskiej.

Wniosek oraz pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia i rozliczenia akcji kwestarskiej można pobrać tutaj lub po zalogowaniu do panelu subkonta (w artykule "Pomagam z Fundacją Avalon" - rusza zbiórka publiczna!"), a wypełnione dokumenty należy złożyć osobiście lub wysłać listownie, na adres biura Fundacji:

Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym  
ul. Domaniewska 50A  
02-672 Warszawa   

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

Wesprzyj działania Fundacji Avalon

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!