Jak wypłacić środki z subkonta? Podopieczni mogą skorzystać ze środków zgromadzonych na subkoncie na dwa sposoby: Wypłacenie środków z subkonta odbywa się na podstawie złożonego/przesłanego do Fundacji AVALON wypełnionego i podpisanego Wniosku o dofinansowanie wraz z oryginałami dokumentów potwierdzających poniesione wydatki lub które mają być zapłacone bezpośrednio do sprzedawcy. Druk Wniosku o dofinansowanie jest do pobrania po zalogowaniu się na stronie internetowej Fundacji AVALON w zakładce „Dokumenty do pobrania” lub pod poniższym tekstem. Wniosek o dofinansowanie powinien być wypełniony, podpisany i złożony przez Podopiecznego, Reprezentanta lub Osobę do tego Upoważnioną przez Beneficjenta. Do Wniosku o dofinansowanie należy dołączyć oryginały dokumentów potwierdzających poniesione wydatki lub które mają być poniesione przez Beneficjenta, do których zaliczamy: Fakturę VAT, Rachunek, Paragon fiskalny (na kwotę nie przekraczającą 200 zł). Faktury oraz rachunki zawsze powinny być wystawione na Podopiecznego, Reprezentanta lub Osobę Upoważnioną, nigdy na Fundację. Prosimy pamiętać o tym, aby na przesyłanych do refundacji dokumentach w polu Nabywcy nie widniał NIP aktywnej działalności gospodarczej. Na podstawie złożonego Wniosku, faktur/rachunków/paragonów dofinansowanie odbywa się do wysokości środków zgromadzonych na subkoncie Podopiecznego, natomiast jednorazowo łączna kwota dofinansowania nie może być mniejsza niż 100 zł. Po złożeniu/wysłaniu do Fundacji Wniosku o dofinansowanie wraz dokumentami, są one sprawdzane przez pracowników Fundacji pod kątem rzetelności i celowości ich wydatkowania przez Podopiecznego. Faktury, rachunki i paragony muszą być zgodne z obecnymi przepisami prawa pod względem formalnym i merytorycznym. Wypłacenie środków z subkonta na podstawie złożonego/przesłanego Wniosku o dofinansowanie odbywa się w przeciągu 3 dni roboczych. Na każdym etapie realizacji Wniosku Podopieczni Fundacji są mailowo informowani o jego statusie. Aktualny formularz wniosku o dofinansowanie znajduje się tutaj , a wzór wypełnionego wniosku tutaj.