Jak można wykorzystać zgromadzone środki po zamknięciu subkonta?

 

 

Po zamknięciu subkonta do zbierania wpłat z 1% podatku i darowizn, środki na nim zgromadzone mogą zostać wykorzystane według tych samych zasad wydatkowania środków z subkonta, jakie obowiązywały przez cały okres od momentu założenia subkonta dla osób niepełnosprawnych i przewlekle chorych. Dofinansowane mogą zostać koszty medyczne, transportu oraz wydatki codzienne.

 

Aby wykorzystać środki zgromadzone na subkoncie po jego zamknięciu, prosimy o wypełnienie i złożenie wniosku o dofinansowanie. Formularz wniosku otrzymują Państwo co miesiąc wraz z informacją o środkach zgromadzonych na subkoncie. Formularz wniosku można także pobrać po zalogowaniu się do subkonta albo bezpośrednio z Poradnika, czyli tutaj. Prosimy o korzystanie z najbardziej aktualnej wersji wniosku o dofinansowanie (załącznik do ostatniego przesłanego stanu subkonta). Do formularza należy dołączyć faktury lub rachunki (dokumenty te muszą być wystawione na Beneficjenta, a nie na Fundację), ewentualnie paragony nieprzekraczające 200 zł (prosimy opisywać paragony na odwrocie imieniem, nazwiskiem i numerem Beneficjenta). Wszystkie dokumenty musimy otrzymać w oryginale. Kopie, duplikaty, skany i kserokopie dokumentów nie będą uznane podczas dofinansowania.

 

Na podstawie wniosku o dofinansowanie możliwe jest także przekazanie środków na subkonto innego Beneficjenta.

 

Wypełniony wniosek prosimy przesłać na adres:           

Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym,  

ul. Domaniewska 50A 

02-672 Warszawa



 

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!