Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

Jak mam wypełnić wniosek o dofinansowanie?

 

 

Druk wniosku o dofinansowanie można wypełnić ręcznie lub komputerowo poprzez aktywny formularz PDF. Podopieczni mogą pobrać druk wniosku z Poradnika, czyli tutaj, po zalogowaniu się na stronie internetowej Fundacji w Panelu Logowania lub z comiesięcznego maila z informacją o stanie subkonta lub w biurze Fundacji AVALON.

Na pierwszej stronie wniosku należy uzupełnić dane wnioskodawcy (Beneficjenta, Reprezentanta lub Osoby Upoważnionej w tym zakresie), a w kolejnej rubryce (pkt 2) wpisać uzasadnienie niecodziennych wydatków (czyli takich, których nie wymieniono w punkcie 1).

Na drugiej stronie wniosku znajduje się zestawienie wydatków – w tej rubryce należy opisać dokumenty – podać datę, nr dokumentu, opis przedmiotu/usługi oraz kwotę. Należy również zaznaczyć, czy Fundacja ma zwrócić środki na rachunek Podopiecznego, czy dokonać płatności na rachunek sprzedającego.

 

Jeśli w zestawieniu dokumentów brakuje rubryk, należy wypełnić załącznik do wniosku i na nim kontynuować listę wydatków.

 

W trakcie wypełniania wniosku może pojawić się wątpliwość – czy wszystkie faktury dołączyć do jednego druku czy może lepiej podzielić dokumenty na kilka wniosków i wysłać wszystkie razem? W tej kwestii podpowiadamy -  lepiej wysłać jeden wniosek z dużą ilością dokumentów niż kilka z mniejszą. Jeśli wydatków jest tak dużo, że nie mieszczą się na jednej stronie wykazu, należy wypełnić załącznik do wniosku i na nim kontynuować listę wydatków.

 

Na dole drugiej strony wniosku jest miejsce na wpisanie wnioskowanych kwot oraz numeru rachunku do zwrotu środków. Bardzo ważne jest, aby na dole drugiej strony, w miejscu na to przeznaczonym, znalazła się data oraz podpis osoby składającej wniosek.

 

Wypełniony wniosek razem z dokumentami świadczącymi o poniesionych kosztach należy przesłać do Fundacji pocztą tradycyjną.

Odsłony: 8358
Ulotkę wygenerowano: 0
Ulotkę wysłano mailem: 0

Masz pytanie? Prześlij prośbę o kontakt:

Temat kontaktu *

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa dodatkowej zgody także w celach marketingowych i promocyjnych oraz statystycznych administratora danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego. Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się tutaj.

e-pity po prostu

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a