Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki.

 

Na wszystkie zgłoszenia mailowe Podopiecznych, które spływają na skrzynki pocztowe pracowników Fundacji Avalon, staramy się odpowiadać w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych*.

Od momentu otrzymania materiałów w ciągu kilku dni roboczych tworzymy profil na stronie internetowej i/lub tworzymy projekt ulotki (w zależności od dyspozycji) i wysyłamy go do Podopiecznego celem akceptacji.

 

Dyspozycje do drukarni wysyłamy dopiero po otrzymaniu od Podopiecznego akceptacji która powinna:

  • być przesłana z adresu mailowego wskazanego przy subkoncie,
  • zawierać informację o liczbie i rodzaju zamawianych ulotek,
  • zawierać informację o sposobie odbioru ulotek oraz ewentulny adres wysyłki.

 

Ulotki wysyłamy bezpłatnie nierejestrowanym listem priorytetowym za pośrednictwem Poczty Polskiej. Ulotki można również odebrać osobiście w biurze Fundacji. O wysyłce drukarnia informuje mailowo. Jeżeli wybrano odbiór osobisty należy się spodziewać kolejnej wiadomości o możliwości odbioru.

W okresie rozliczeniowym, kiedy liczba zgłoszeń dot. ulotek oraz profilu znacznie wzrasta, czas oczekiwania na ulotkę może się wydłużyć. Dlatego warto zaplanować swoją kampanie 1% z odpowiednim wyprzedzeniem.

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

Wesprzyj działania Fundacji Avalon

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!