Jak długo będę czekać na ulotki i umieszczenie na stronie internetowej?
Na wszystkie zgłoszenia mailowe Podopiecznych, które spływają na skrzynki pocztowe pracowników Fundacji Avalon, staramy się odpowiadać w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych*.
Od momentu otrzymania materiałów w ciągu kilku dni roboczych tworzymy profil na stronie internetowej i/lub tworzymy projekt ulotki (w zależności od dyspozycji) i wysyłamy go do Podopiecznego celem akceptacji.
Dyspozycje do drukarni wysyłamy dopiero po otrzymaniu od Podopiecznego akceptacji która powinna:
- być przesłana z adresu mailowego wskazanego przy subkoncie,
- zawierać informację o liczbie i rodzaju zamawianych ulotek,
- zawierać informację o sposobie odbioru ulotek oraz ewentulny adres wysyłki.
Ulotki wysyłamy bezpłatnie nierejestrowanym listem priorytetowym za pośrednictwem Poczty Polskiej. Ulotki można również odebrać osobiście w biurze Fundacji. O wysyłce drukarnia informuje mailowo. Jeżeli wybrano odbiór osobisty należy się spodziewać kolejnej wiadomości o możliwości odbioru.
* W okresie rozliczeniowym, kiedy liczba zgłoszeń dot. ulotek oraz profilu znacznie wzrasta, czas oczekiwania na ulotkę może się wydłużyć. Dlatego warto zaplanować swoją kampanie 1% z odpowiednim wyprzedzeniem.