Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Jak długo będę czekać na ulotki i umieszczenie na stronie internetowej?

 

Na wszystkie zgłoszenia mailowe Podopiecznych, które spływają na skrzynki pocztowe pracowników Fundacji AVALON, staramy się odpowiadać w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych*.

Od momentu otrzymania materiałów w ciągu kilku dni roboczych tworzymy profil na stronie internetowej i/lub tworzymy projekt ulotki (w zależności od dyspozycji) i wysyłamy go do Podopiecznego celem akceptacji.

Dyspozycje do drukarni wysyłamy dopiero po otrzymaniu od Podopiecznego akceptacji która powinna:
- być przesłana z adresu mailowego wskazanego przy subkoncie,
- zawierać informację o liczbie i rodzaju zamawianych ulotek,
- zawierać informację o sposobie odbioru ulotek oraz ewentulny adres wysyłki.

 

Ulotki wysyłamy bezpłatnie nierejestrowanym listem priorytetowym za pośrednictwem Poczty Polskiej. Ulotki można również odebrać osobiście w biurze Fundacji. O wysyłce drukarnia informuje mailowo. Jeżeli wybrano odbiór osobisty należy się spodziewać kolejnej wiadomości o możliwości odbioru.

W okresie rozliczeniowym, kiedy liczba zgłoszeń dot. ulotek oraz profilu znacznie wzrasta, czas oczekiwania na ulotkę może się wydłużyć. Dlatego warto zaplanować swoją kampanie 1% z odpowiednim wyprzedzeniem.

Odsłony: 4270
Ulotkę wygenerowano: 0
Ulotkę wysłano mailem: 0

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a