Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

Ile czasu jest na wykorzystanie środków po zamknięciu subkonta?

 

 

Zgodnie z Regulaminem Fundacji, zamknięcie subkonta w Fundacji Avalon może nastąpić w przypadku pisemnego rozwiązania Porozumienia lub śmierci Beneficjenta.

 

Po rozwiązaniu Porozumienia, Podopieczny ma 60 dni kalendarzowych (liczonych od daty rozwiązania Porozumienia) na wykorzystanie środków zgromadzonych na subkoncie. Rozwiązanie Porozumienia musi nastąpić w formie pisemnego rozwiązania. Druki do rozwiązania subkonta dla osoby niepełnosprawnej lub przewlekle chorej dostępne są po mailowym kontakcie z Fundacją AVALON.

 

W przypadku śmierci Podopiecznego, Rodzina, Reprezentant lub Osoba Upoważniona powinna poinformować Fundację mailowo lub listownie o zgonie w terminie do 30 dni kalendarzowych liczonych od daty zgonu. Jeśli zgon zostanie zgłoszony w terminie, środki pozostające na subkoncie są do dyspozycji Rodziny przez 180 dni kalendarzowych liczonych od daty zgonu. W przypadku gdy data zgonu przypada w okresie przekazywania środków z 1% podatku, tj.: 01.01-30.04, w przypadku braku możliwości ustalenia szczegółowej daty wpłaty, Fundacja zachowa zasadę proporcjonalności sumy wpłat do wyżej wymienionego okresu. Kolejne 180 dni kalendarzowych naliczane jest od momentu wpłynięcia na subkonto środków z jednego procenta.

Wszelka wypłata środków z subkonta odbywa się na podstawnie przesłania do Fundacji AVALON wniosku o dofinansowanie z dołączonymi dokumentami świadczącymi o kosztach lub dyspozycją do przeksięgowania środków na inne subkonto.

Odsłony: 1578
Ulotkę wygenerowano: 0
Ulotkę wysłano mailem: 0

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a