Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

Ile czasu jest na wykorzystanie środków po zamknięciu subkonta?

 

 

Zgodnie z Regulaminem Fundacji, zamknięcie subkonta w Fundacji Avalon może nastąpić w przypadku pisemnego rozwiązania Porozumienia lub śmierci Beneficjenta.

 

Po rozwiązaniu Porozumienia, Podopieczny ma 60 dni kalendarzowych (liczonych od następnego dnia po dacie rozwiązania Porozumienia) na wykorzystanie środków zgromadzonych na subkoncie. Rozwiązanie Porozumienia musi nastąpić w formie pisemnego rozwiązania. Druki do rozwiązania subkonta dla osoby niepełnosprawnej lub przewlekle chorej dostępne są po mailowym kontakcie z Fundacją AVALON.

 

W przypadku śmierci Podopiecznego, Reprezentant lub Osoba Upoważniona powinna poinformować Fundację mailowo lub listownie o zgonie w terminie do 30 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po dacie zgonu. Jeśli przy subkoncie nie został wskazany Reprezentant lub Upoważniony zgłoszenie mailowe lub listowne z załączonym skanem lub kserokopią aktu zgonu przyjmowane jest od osoby trzeciej. Jeśli zgon zostanie zgłoszony w terminie, środki pozostające na subkoncie są do dyspozycji Rodziny przez 180 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po dacie zgonu. W przypadku gdy data zgonu przypada w okresie przekazywania środków z 1% podatku, tj.: 01.01-30.04, w przypadku braku możliwości ustalenia szczegółowej daty wpłaty, Fundacja zachowa zasadę proporcjonalności sumy wpłat do wyżej wymienionego okresu. Kolejne 180 dni kalendarzowych naliczane jest od momentu wpłynięcia na subkonto środków z jednego procenta.

Wszelka wypłata środków z subkonta odbywa się na podstawnie przesłania do Fundacji AVALON wniosku o dofinansowanie z dołączonymi dokumentami świadczącymi o kosztach lub dyspozycją do przeksięgowania środków na inne subkonto.

Odsłony: 2138
Ulotkę wygenerowano: 0
Ulotkę wysłano mailem: 0

Masz pytanie? Prześlij prośbę o kontakt:

Temat kontaktu *

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa dodatkowej zgody także w celach marketingowych i promocyjnych oraz statystycznych administratora danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego. Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się tutaj.

e-pity po prostu

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a