Dlaczego nie ma mnie w zakładce Nasi Podopieczni?
Ponieważ nie każdy po utworzeniu subkonta chce być widoczny na stronie internetowej, to Podopieczny decyduje czy chce mieć założony przez Fundację profil w zakładce Nasi Podopieczni i skorzystać z ulotek w wersji papierowej.
Indywidualny profil w zakładce Nasi Podopieczni na stronie Fundacji Avalon to jedno z narzędzi ułatwiających apelowanie o wpłaty. Tworzony jest dopiero po założeniu subkonta dla Podopiecznych, którzy w Porozumieniu podpisali zgodę na przetwarzanie wizerunku oraz danych osobowych w celach informacyjnych.
Abyśmy mogli zamieścić profil na stronie Fundacji lub/i przygotować projekt ulotki, należy przesłać materiały (tekst i zdjęcie) na adres [email protected] Na podstawie przesłanych materiałów w ciągu 7 dni roboczych umieścimy profil na stronie Fundacji lub/i przygotujemy projekt ulotki. Treść profilu i ulotki powinna być jednakowa. Treść apelu można uaktualniać poprzez zgłoszenie mailowe.