Czy mogę sam zaprojektować ulotkę informacyjną?
Tak. Podopieczni Fundacji Avalon posiadający subkonto mogą samodzielnie projektować materiały do apelowania o wpłaty darowizn i 1% podatku (ulotki, plakaty, wizytówki, kalendarzyki etc.).
Zgodnie z Regulaminem subkonta treść apeli Beneficjentów powinna być uprzednio uzgadniana z Fundacją. Projekt ulotki lub innych materiałów do apelowania należy przesłać do Fundacji mailowo. Treść apeli powinna być zgodna z celami statutowymi Fundacji oraz zgodna ze stanem rzeczywistym odnośnie sytuacji zdrowotnej i materialnej Podopiecznego opartej na stosownej dokumentacji umożliwiającej zweryfikowanie tych okoliczności przez Fundację. Ponadto, przesłanie apelu do weryfikacji pozwoli uniknąć pomyłek w podawanych numerach konta bankowego, KRS czy w numerze subkonta.
Wychodząc naprzeciw potrzebom Podopiecznych, udostępniamy logo Fundacji, którym Podopieczni mogą się posługiwać w apelach przygotowywanych samodzielnie.
Fundacja nie drukuje samodzielnie przygotowanych przez Podopiecznych materiałów.