Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Czy Fundacja AVALON zwraca przesłane paragony/faktury/rachunki?

 

 

Tak. Aby skorzystać ze środków zgromadzonych na subkoncie dla osób z niepełnosprawnościami lub przewlekle chorych, założonym w Fundacji Avalon, do wypełnionego wniosku o dofinansowanie należy dołączyć oryginały dokumentów potwierdzających poniesione wydatki – paragonów, faktur czy rachunków lub innych zaakceptowanych dokumentów.

Często dokumenty te są potrzebne Podopiecznemu, np. w celach gwarancyjnych. W takim przypadku prosimy o załączenie do wniosku pisemnej prośby o odesłanie danego dokumentu po realizacji wniosku. Dyspozycję taką można zgłosić nam także mailowo lub telefonicznie.

Odsłony: 3061
Ulotkę wygenerowano: 0
Ulotkę wysłano mailem: 0

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a