Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

Co zrobić jeśli wpłata na subkonto została błędnie zatytułowana?

 

 

W przypadku gdy wpłata na subkonto została błędnie zatytułowana lub gdy przekazana darowizna po długim czasie oczekiwania nie pojawiła się na subkoncie naszego Podopiecznego prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub osobisty z Biurem Fundacji AVALON.

 

Informacja o braku wpłaty musi być przekazana przez Darczyńcę/Osobę, która darowiznę przekazała lub Podopiecznego/Reprezentanta/Osobę Upoważnioną. W pierwszej kolejności na podstawie wszelkich posiadanych informacji dotyczących wpłaty zostanie sprawdzone czy wpłata na pewno nie znajduje się na subkoncie Podopiecznego.

 

Jeśli wpłata nie znajduje się na subkoncie prosimy o przesłanie do Fundacji drogą mailową lub pocztą tradycyjną potwierdzenia przelewu/wpłaty darowizny (może być skan potwierdzenia jak np. w przypadku opłaty pocztowej). Wraz z potwierdzeniem przelewu do wiadomości należy dołączyć informację dokładnie na jakie subkonto darowizna miała być przekazana – imię i nazwisko Podopiecznego oraz numer subkonta. Informacja o braku wpłaty na danym subkoncie wraz z załączonym potwierdzeniem powinna być przesłana bezpośrednio przez Darczyńcę/Osobę, która przekazała wpłatę lub Podopiecznego/Reprezentanta/Osobę Upoważnioną (wiadomość powinna być wysłana z maila podanego w Porozumieniu zawartym z Fundacją).

 

Na tej podstawie będziemy mogli zlokalizować wpłatę na koncie Fundacji i przeksięgować na podane subkonto, o czym będziemy na bieżąco mailowo informować Podopiecznego lub Darczyńcę.

Odsłony: 2678
Ulotkę wygenerowano: 0
Ulotkę wysłano mailem: 0

Masz pytanie? Prześlij prośbę o kontakt:

Temat kontaktu *

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa dodatkowej zgody także w celach marketingowych i promocyjnych oraz statystycznych administratora danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego. Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się tutaj.

e-pity po prostu

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a