Co zrobić jeśli wpłata na subkonto została błędnie zatytułowana?

 

 

W przypadku gdy wpłata na subkonto została błędnie zatytułowana lub gdy przekazana darowizna po długim czasie oczekiwania nie pojawiła się na subkoncie naszego Podopiecznego prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub osobisty z Biurem Fundacji Avalon.

 

Informacja o braku wpłaty musi być przekazana przez Darczyńcę/Osobę, która darowiznę przekazała lub Podopiecznego/Reprezentanta/Osobę Upoważnioną. W pierwszej kolejności na podstawie wszelkich posiadanych informacji dotyczących wpłaty zostanie sprawdzone czy wpłata na pewno nie znajduje się na subkoncie Podopiecznego.

 

Jeśli wpłata nie znajduje się na subkoncie prosimy o przesłanie do Fundacji drogą mailową lub pocztą tradycyjną potwierdzenia przelewu/wpłaty darowizny (może być skan potwierdzenia jak np. w przypadku opłaty pocztowej). Wraz z potwierdzeniem przelewu do wiadomości należy dołączyć informację dokładnie na jakie subkonto darowizna miała być przekazana – imię i nazwisko Podopiecznego oraz numer subkonta. Informacja o braku wpłaty na danym subkoncie wraz z załączonym potwierdzeniem powinna być przesłana bezpośrednio przez Darczyńcę/Osobę, która przekazała wpłatę lub Podopiecznego/Reprezentanta/Osobę Upoważnioną (wiadomość powinna być wysłana z maila podanego w Porozumieniu zawartym z Fundacją).

 

Na tej podstawie będziemy mogli zlokalizować wpłatę na koncie Fundacji i przeksięgować na podane subkonto, o czym będziemy na bieżąco mailowo informować Podopiecznego lub Darczyńcę.

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!