Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki

Co oznacza kontynuacja wniosku o dofinansowanie i kiedy można z niej skorzystać?

 

 

Suma dokumentów dołączonych do wniosku składa się na orientacyjną kwotę wniosku. Jeżeli na dzień wpłynięcia wniosku do Fundacji, kwota zgromadzona na subkoncie jest mniejsza niż orientacyjna kwota wniosku, dofinansowanie udzielone jest do wysokości środków znajdujących się na subkoncie.

Niewypłacony w całości wniosek można kontynuować bez konieczności składania kolejnego druku, gdy na subkoncie pojawią się środki.

W tym celu należy przesłać do Fundacji mailową dyspozycję na adres [email protected] z podaniem kwoty do wypłaty i potwierdzeniem numeru rachunku bankowego na jaki ma być wykonany przelew.

Należy tylko pamiętać, że minimalną kwotą realizacji wniosku jest 100 zł.

Odsłony: 2064
Ulotkę wygenerowano: 0
Ulotkę wysłano mailem: 0

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a