Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki.

  1. Na terenie Fundacji mogą przebywać tylko osoby w pełni zdrowe, bez żadnych objawów choroby, którym nie jest wiadome, że w ciągu ostatnich 10 dni miały kontakt z osobą chorą na COVID-19. 
  2. Beneficjenci i Pacjenci komercyjni oraz osoby im towarzyszące, pojawiając się na terenie Fundacji, mają obowiązek wypełnić ankietę wstępnej kwalifikacji. Ankieta jest wypełniana jednokrotnie. Do podpisu ankiety Beneficjent powinien zaopatrzyć się we własny długopis.
  3. Beneficjenci i Pacjenci komercyjni oraz osoby im towarzyszące będą mieli mierzoną temperaturę za każdym razem po przyjściu do Fundacji;
    1. w przypadku temperatury ciała pomiędzy 37°C a 38°C, o uczestnictwie Beneficjenta oraz Pacjenta komercyjnego w zajęciach decyduje Prowadzący; w przypadku temperatury ciała powyżej 38°C, nie można uczestniczyć w zajęciach;
    2. jeśli Beneficjent zostanie skierowany do domu ze względu na podwyższoną temperaturę, zajęcia zostają zakwalifikowane jako zrealizowane (jest to równoznaczne z utratą godzin z karnetu);
    3. w przypadku, gdy podwyższona temperatura ciała wynika ze schorzenia, należy dostarczyć zaświadczenie od lekarza.
  4. Beneficjenci, u których stwierdzono zachorowanie na COVID-19 lub którym została nałożona kwarantanna, mogą uczestniczyć w stacjonarnych zajęciach po zakończonym okresie izolacji / kwarantanny – przy czym zwraca się uwagę, by ostatnie 3 dni izolacji były bezobjawowe.
  5. Beneficjenci, Pacjenci komercyjni oraz osoby im towarzyszące przychodzą do Fundacji w maseczkach, w które zaopatrują się we własnym zakresie.
  6. Fundacja zapewnia Beneficjentom, Pacjentom komercyjnym i osobom towarzyszącym płyn do dezynfekcji rąk. Po wejściu do Fundacji należy dezynfekować ręce, a także po korzystaniu z przestrzeni wspólnych, takich jak toaleta, szatnia czy poczekalnia.
  7. Za dezynfekcję przestrzeni wspólnych, takich jak toalety, szatnie, krzesła odpowiedzialni są pracownicy Fundacji.
  8. Fundacja zaleca, aby wszelkie zapisy na zajęcia były kierowane drogą mailową lub telefoniczną, aby ograniczyć bezpośredni kontakt na miejscu.
  9. Osoby oczekujące w Recepcji proszone są o oczekiwanie poza Fundacją lub w miejscu wyznaczonym przez pracownika Recepcji;
    1. w trakcie rozmowy z Pracownikiem Recepcji, wszelkie osoby mu asystujące proszone są o oczekiwanie poza Fundacją (wyjątek stanowią osoby niezbędne do załatwienia sprawy w ocenie Pracownika).
  10. Fundacja zaleca przychodzenie na zajęcia nie wcześniej niż 15 minut przed zajęciami;
    1. w przypadku przerwy między zajęciami trwającej dłużej niż 30 minut, Beneficjent i/lub Pacjent komercyjny proszony będzie o opuszczenie Fundacji na ten czas.
  11. W trakcie trwania zajęć rehabilitacyjnych zaleca się, aby Beneficjent miał maseczkę zakrywającą nos i usta. Beneficjent i/lub Pacjent komercyjny może zdjąć maseczkę po uprzedniej zgodzie fizjoterapeuty.
  12. Fundacja zastrzega sobie prawo ograniczenia realizacji rehabilitacji do wyłącznie formy online, jeśli będzie skłaniać do tego sytuacja epidemii.

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

Wesprzyj działania Fundacji Avalon

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!