×

Wyszukiwarka

Najczęściej wyszukiwane

    Przejdź do głównej zawartości

    Racing

    Auto racingowe w barwach Avalon Extreme

    Avalon Extreme Racing to wyjątkowy projekt i ekipa pasjonatów motosportu. To w skrócie wyścigi samochodowe osób z niepełnosprawnościami.

    Dyscyplinę reprezentuje Sebastian Luty, który, przy wsparciu swojego pilota i ekipy technicznej, ściga się z pełnosprawnymi kierowcami na torach w całej Polsce i Europie i z sukcesem zajmuje miejsca na podium. Jest on prawdopodobnie jedynym kierowcą wyścigowym sparaliżowanym w 95%, prowadzącym auto dwoma joystickami.

    Avalon Extreme Racing to też niezawodny team. Przy zawrotnych prędkościach na torze liczy się zaufanie. Tu nie ma miejsca na pomyłki. Dzięki wiedzy i doświadczeniu wszystkich członków ekipy Avalon Extreme Racing, możliwe jest realizowanie coraz śmielszych planów i podbijanie międzynarodowych torów wyścigowych.

    Aby umożliwić rozwijanie pasji do motorsportu innym kierowcom z niepełnosprawnościami, Sebastian Luty powołał do życia Ligę Avalon Extreme Racing, w ramach której jej członkowie mają okazję ścigać się w zawodach w całym kraju.

    Sebastian Luty w trakcie sterowania autem.
    Dwóch mężczyzn na wózkach na torze wyścigowym.

      Avalon Extreme Racing to także imprezy sportowe i wyjątkowe zagraniczne wyprawy, jak chociażby Ice Drift w Szwecji czy wyścigi na prestiżowych i kultowych torach we Włoszech, Niemczach, Holandii i Belgii.

      Aktywnie promując sport osób z niepełnosprawnościami, nasz Racing Team często gości na różnego rodzaju imprezach motoryzacyjnych, wśród których można wymienić m.in. Warsaw Motor Show czy VERVA Street Racing. Poczynania Avalon Extreme Racing śledzi i wspiera jeden z najbardziej znanych i utytułowanych kierowców wyścigowych w Polsce – Krzysztof Hołowczyc.

      Auto racingowe w barwach Avalon Extreme jedzie na otwartej przestrzeni po śniegu.
      Auto racingowe w barwach Avalon Extreme jedzie po leśnym terenie na śniegu.

        Hooligan – jedyny taki samochód!

        HYUNDAI i20 WRC Proto sterowany za pomocą 2 joystików, dostosowany dla osoby sparaliżowanej w 95%.

        Dane techniczne

        Silnik: 4B11T 2,0 Turbo

        Zawieszenie: specyfikacja R4

        Skrzynia biegów: KAPS sekwencyjna, łopatki

        Rodzaj napędu: AWD, szpery CUSCO

        Masa własna: 1190 kg

        Osiągi

        Moc maksymalna: 510 KM przy 5800 obr./min

        Maksymalny moment obrotowy: 670 Nm przy 3450 obr/min

        Przyspieszenie (0-100 km/h): 2,8 sek.

        Prędkość maksymalna: 225 km/h

        Dodatkowe

        Prowadzenie: PARAVAN Space Drive II,
        2 joysticki

        Elektronika: Ecumaster/ EMU Black, PMU, ADU 7”

        Klatka bezpieczeństwa: IRECO CrMo FIA

        Zawieszenie: R4, OHLINS TPX/TTX

        Układ hamulcowy: APRacing

        Układ paliwowy: ATL

        System gaśniczy: SPARCO

        Komunikacja: STILO