Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki.
Szukamy specjalisty_ki ds. komunikacji i promocji

Lubisz analizować, jesteś osobą skrupulatną, ale i kreatywną? Interesujesz się tematami społecznymi, potrafisz pisać? Masz wysoką wrażliwość na drugiego człowieka i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens?

Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie! 

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Avalon Active (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!


Do naszego Zespołu Komunikacji i Promocji prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista/-tka ds. komunikacji i promocji  (Google)

Do Twoich zadań będzie należało między innymi:

  • prowadzenie i zarządzanie kontem Google Fundacji Avalon, publikowanie ogłoszeń i moderacja opinii
  • analityka, monitorowanie i optymalizacja ruchu internetowego z wykorzystaniem narzędzi Google oraz HotJar, SALESManago
  • tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w sieci Google,
  • pisanie i wysyłanie mailingów z wykorzystaniem narzędzi typu SALESManago
  • pomoc w tworzeniu treści tekstowych na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej

Wyślij do nas CV, jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/-a w wymiarze 8h dziennie (7h dziennie jeżeli posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności);
  • masz wiedzę popartą doświadczeniem praktycznym w zakresie systemów reklamowych sieci Google;
  • posiadasz umiejętności content marketingowe oraz copywriterskie;
  • lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz;
  • masz rozwinięte kompetencje kulturowe a także wrażliwość społeczną i empatię.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Jesteśmy różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja
  • Weźmiesz udział w realizacji ciekawych, angażujących i nowatorskich projektów
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w nowoczesnej komunikacji digital
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce  
  • Po okresie próbnym, do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych
  • Swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie
  • Praca w wymiarze 8h dziennie (7h dziennie jeżeli posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności).

Swoje CV z podeślij na adres [email protected]
W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami, które możemy poprosić o wykonanie prostego zadania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

Wesprzyj działania Fundacji Avalon

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!