Czym zajmujemy się w naszym dziale? Prowadząc projekt subkont, możemy udzielać naszym Podopiecznym wsparcia finansowego. Subkonto jest narzędziem umożliwiającym osobom przewlekle chorym oraz z niepełnosprawnościami gromadzenie darowizn oraz wpłat z odpisu 1% w rozliczeniu rocznym.

 

Jakie jest nasze zadanie? Najprościej – wspierać naszych Podopiecznych w codziennym funkcjonowaniu 😊 Każdego dnia zakładamy subkonta, tworzymy spersonalizowane apele dla naszych subkontowiczów, księgujemy wpłaty na subkontach oraz udzielamy dofinansowań.

 

Na jakie stanowiska rekrutujemy ?

 

KONTAKT – Najważniejszy tutaj jest uśmiech i chęć niesienia pomocy naszym Podopiecznym, z którymi kontakt będzie przebiegał zarówno w formie telefonicznej, mailowej jak i osobistej. Dzięki temu stanowisku, poznasz każdy z aspektów naszej codziennej pracy. Będzie to ważne, ponieważ w trakcie trwania okresu próbnego zdecydujemy, w jakiej roli czujesz się najlepiej (zakładanie subkont, tworzenie apeli czy księgowanie wpłat). Decydując się na to stanowisko, musisz cechować się opanowaniem i umiejętnością szybkiego reagowania na różne sytuacje.

 

WNIOSKI – stanowisko, gdzie kontakt z Podopiecznymi ograniczony jest wyłącznie do kontaktu mailowego. Podstawowym obowiązkiem jest weryfikacja wniosków o dofinansowanie, składanych przez naszych Podopiecznych. Dlatego też poszukujemy osoby skrupulatnej, potrafiącej pracować pod presją czasu (zwłaszcza po publikacji wpłat z 1%). Po solidnym przeszkoleniu, będziesz decydować czy możesz udzielić dofinansowania na podstawie dołączonych do wniosku dokumentów księgowych (paragonów, rachunków, faktur i innych).

 

Wymagania 

  • dyspozycyjność w wymiarze 8h dziennie (7h dziennie w przypadku osób z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności)
  • gotowość do pracy w biurze Fundacji oraz ewentualnej pracy zdalnej
  • wykształcenie minimum średnie
  • dokładność i zaangażowanie

Oferujemy: 

  • umowę o pracę
  • praca na pełen etat, w godzinach między 8 a 16
  • wynagrodzenie po 3 miesięcznym okresie próbnym 3346,75 zł brutto 
  • dodatkowe benefity po okresie próbnym (karta edenred i pakiet medyczny PZU)
  • miejsce pracy: Domaniewska 50A Warszawa
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz
  • zostanie z nami na dłużej 😊

 

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę prześlij swoje CV na adres: [email protected] 

w tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska do którego uważasz że bardziej pasujesz: KONTAKT lub WNIOSKI

CV zbieramy do 13.06.2021 

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. 

  

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.” 

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.” Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected] Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.   

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!